1 måned tilbage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
3 svar
2 synes godt om
31. maj 2014

Maja91

Såååå har jeg lige afsluttet min mens det ville sige at næste gang den kommer så går vi i fuld sving herhjemme :-) Åååh sådan en fantastisk følelse. Men også begyndt og blive ret nervøs

hvordan begynder man lige og hvordan tænker den anden, og lykkes det nu som man håber men bare det og vide at det er såååå tæt på nu aldrig før har jeg håbet så meget på at få min mens hihi 

men så tanken om at der så er 2 måneder til testdag. Der jo en evighed til :/ øvøv

kom gerne med gode råd og historier fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

Maja91

31. maj 2014

asff

Maja91 skriver:

Såååå har jeg lige afsluttet min mens det ville sige at næste gang den kommer så går vi i fuld sving herhjemme :-) Åååh sådan en fantastisk følelse. Men også begyndt og blive ret nervøs

hvordan begynder man lige og hvordan tænker den anden, og lykkes det nu som man håber men bare det og vide at det er såååå tæt på nu aldrig før har jeg håbet så meget på at få min mens hihi 

men så tanken om at der så er 2 måneder til testdag. Der jo en evighed til :/ øvøv

held og lykke til jer happy humping

Anmeld

31. maj 2014

Bak

Maja91 skriver:

Spændende! Held og lykke med pb Første gang var jeg også helt vildt spændt Masser af tanker kørte rundt, men efter de første par uger blev "projektet" mere naturligt Du skal "bare" prøve at slappe lidt af og nyde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.