smerte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
6 svar
2 synes godt om
31. maj 2014

Anonym trådstarter

Ha ha komisk faktisk.
Står over på tog stationen, pludselig får jeg mega ondt i begge æggestokke og livmoder og kramper lidt sammen. Ville sætte mig ned, men næ nej fik jag mellem benene føltes som stød op i missen io til ægge stokkene, værre som det ku blive, fik jeg også krampe i min røv hul! :p krampe livmoder røv æggestokke og mellem benene. Så jeg stod og hoppede rundt, ligende en stor idiot! :b andre der har oplevet disse smerter i forbindelse med æl eller graviditet. Vi har prøvet i 1 år og 14 dage :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

Maja91

Sorry men det lyder som forstoppelse :-)

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Maja91 skriver:

Sorry men det lyder som forstoppelse :-)

Jeg har nu fin afføring Ingen prob med a komme a med det :b

Anmeld

31. maj 2014

Maja91

Såååååå krydser vi for det er noget godt

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Maja91 skriver:

Såååååå krydser vi for det er noget godt

Håber det er æl

Anmeld

31. maj 2014

mpr

Anonym skriver:

Ha ha komisk faktisk.
Står over på tog stationen, pludselig får jeg mega ondt i begge æggestokke og livmoder og kramper lidt sammen. Ville sætte mig ned, men næ nej fik jag mellem benene føltes som stød op i missen io til ægge stokkene, værre som det ku blive, fik jeg også krampe i min røv hul! :p krampe livmoder røv æggestokke og mellem benene. Så jeg stod og hoppede rundt, ligende en stor idiot! :b andre der har oplevet disse smerter i forbindelse med æl eller graviditet. Vi har prøvet i 1 år og 14 dage :-)

Årh hvor jeg kender det :p desværre har det ikke rigtig en grund til hvorfor det sker.. Men ja det er øv

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Chel92 skriver:

Årh hvor jeg kender det :p desværre har det ikke rigtig en grund til hvorfor det sker.. Men ja det er øv

det gør bare så mega ondt når det sker .
især når man ikke engang kan sætte sig fordi det jager op mellem benene og i rumpen .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.