Venter spændt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
6 synes godt om
30. maj 2014

Bak

Første cyklus efter P-pillestop. Nu er der kun en uge til testdag. Kan ikke lade være med at sammenligne med første pb. Den gang havde jeg to cyklusser med masser af symptomer, men endte med mens begge gange. Tredje gang havde jeg ingen symptomer overhovedet og så var jeg gravid Nu sidder jeg så og håber for denne gang har jeg heller ingen symptomer...!! Bliver spændende
Jeg har endda testdag på fars dag! Så kryds lige fingre for, jeg kan give min mand en helt særlig overraskelse på fars dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

Maja91

Krydser alt der kan krydses ❤️��

Anmeld

31. maj 2014

Bak

Maja91 skriver:

Krydser alt der kan krydses ❤️��

Tak!!

Anmeld

31. maj 2014

Babydrøm

Bak skriver:

Første cyklus efter P-pillestop. Nu er der kun en uge til testdag. Kan ikke lade være med at sammenligne med første pb. Den gang havde jeg to cyklusser med masser af symptomer, men endte med mens begge gange. Tredje gang havde jeg ingen symptomer overhovedet og så var jeg gravid Nu sidder jeg så og håber for denne gang har jeg heller ingen symptomer...!! Bliver spændende
Jeg har endda testdag på fars dag! Så kryds lige fingre for, jeg kan give min mand en helt særlig overraskelse på fars dag

alt der kan krydses  Ja ville være en fantastisk fars dags gave 

Anmeld

31. maj 2014

Bak

Babydrøm skriver:

alt der kan krydses  Ja ville være en fantastisk fars dags gave 

Ja, lidt sjov timing faktisk Men det er jo første cyklus, så tør næsten heller ikke tro den er der allerede. Men synes alligevel der er et eller andet, der siger mig, den er... Ikke fordi vi har "travlt" med pb, men kan ikke beskrive det Håber følelsen er rigtig

Anmeld

31. maj 2014

Babydrøm

Bak skriver:

Ja, lidt sjov timing faktisk Men det er jo første cyklus, så tør næsten heller ikke tro den er der allerede. Men synes alligevel der er et eller andet, der siger mig, den er... Ikke fordi vi har "travlt" med pb, men kan ikke beskrive det Håber følelsen er rigtig

Forstår dig godt, vi må håbe den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.