Kan man godt starte skole alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
5 svar
1 synes godt om
30. maj 2014

Anonym trådstarter

Har netop opdaget jeg venter mig. Skulle ellers starte på vuc og have opfrisket 10 klasse fra august af. Men har nu termin i februar ca. Så kan jeg starte skole? Hvad med eksamen som først er når jeg har barsel? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

lille-fisen

Ring til uddannelsesstedet og få en god snak med en studievejleder om det 

Jeg tænker du sagtens kan starte på skolen - det er mere om det giver mening for dig når du måske alligevel skal tage det om for at kunne gå op til eksamen. 

Måske kan du nå at tage et par fag intensivt og få dem afsluttet inden barsel - jeg ved det ikke. Men synes klart du skal kontakte VUC og få en god snak med dem om dine muligheder

Anmeld

30. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Har netop opdaget jeg venter mig. Skulle ellers starte på vuc og have opfrisket 10 klasse fra august af. Men har nu termin i februar ca. Så kan jeg starte skole? Hvad med eksamen som først er når jeg har barsel? 

Hvornår er eksamenerne? 

Anmeld

30. maj 2014

Pinkrose

Så vidst jeg ved kan man også tage det som halvt år, så ville du gå til eksamen til december , og nå at blive færdig

Anmeld

30. maj 2014

Anonym trådstarter

Ville være fedt hvis jeg kunne tage det på et halvt år jo 

Anmeld

30. maj 2014

Pinkrose

Anonym skriver:

Ville være fedt hvis jeg kunne tage det på et halvt år jo 

Meget , jeg ville ringe på mandag og høre om det er noget din VUC tilbyder, eller undersøge om de andre nærliggende VUC skoler tilbyder det . Ved dem i København gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.