kan jeg træne med en wii ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. maj 2014

debbie19

jeg har netop købt en brugt wii da jeg for nogle år siden solgte den vi havde da vi havde brug for pengene ... 

men jeg mener at jeg faktisk blev øm sommetider efter jeg havde brugt den..

sagen er den 

jeg får ingen motion overhoved!! min krop har det ikke så godt og motion center er no go spild af penge da jeg kun kan bruge 1 maskine der pga helbred og jeg får ik taget mig sammen alene.. 

men vil høre kan man blive trænet og måske strammet lidt op med en wii og hvilken spil vil i anbefale.. har et wii board dog ingen spil til den endnu.. 

lidt motion er vel bedre ind intet da jeg er blevet ret blævret det sidste år .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

Mimic

debbie19 skriver:

jeg har netop købt en brugt wii da jeg for nogle år siden solgte den vi havde da vi havde brug for pengene ... 

men jeg mener at jeg faktisk blev øm sommetider efter jeg havde brugt den..

sagen er den 

jeg får ingen motion overhoved!! min krop har det ikke så godt og motion center er no go spild af penge da jeg kun kan bruge 1 maskine der pga helbred og jeg får ik taget mig sammen alene.. 

men vil høre kan man blive trænet og måske strammet lidt op med en wii og hvilken spil vil i anbefale.. har et wii board dog ingen spil til den endnu.. 

lidt motion er vel bedre ind intet da jeg er blevet ret blævret det sidste år .. 

Jeg er heller ikke fan af motionscentre og løbeture

MEN!!

Jeg har indtil nu tabt 6 kg med wii fitness ( bruges med wii boardet) og wii dance, i wii dance kampsveder vi altid om kap herhjemme og det giver god motion til latter musklerne samtidigt

Wii fitness giver en masse sjov, da du har en "personlig træner", en masse aerobic øvelser og styrke øvelser.

jeg elsker det

så bare i gang

Anmeld

30. maj 2014

debbie19

tak det spil skal jeg da helt klart prøve så vis bare jeg kan få trænet lidt så jeg glad for lige nu føler jeg mig stor fed og doven  og MEGA  SLAP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.