Hejsa,
Det finder man ud af ved en indvendig scanning og blodprøver. Scanningen vil vise (såfremt man har PCO) er der er flere små cyster end normalt i æggestokken. Blodprøven kan vise om der er forhøjet testosteron (mandligt kønshormon) i blodet.
Man kan vidst nok spise efter en bestemt PCO-kost - jeg ved ikke helt præcis hvad det går ud på, men det er der nok nogen andre i dette forum der ved en del om. 
Jeg har selv PCO (det mente man i hvert fald - det ser ikke du som om, at jeg har det mere ifølge to forskellige undersøgelser). Jeg gik hos en homeopat (alternativ behandling) i et års tid, og jeg er helt sikker på, at det har gjort udfaldet. Men ellers skal du spise sund og dyrke en masse motion - heldigt af sex hører ind under den kategori.. 
Jeg blev selv gravid i 2. cyklus men havde desværre en spontan abort i uge 8. Jeg blev gravid lige efter uden at have mens (

og er nu i uge 7, så hos mig er der ikke problemer med fertiliteten.. Men det er vidst igen ret skiftende for PCO-piger..
Håber ikke du har det, men så længe du er frisk, sund og rask så har du gjort, hvad du kan! 
Håber det kunne hjælpe lidt.. 
Anmeld