Vil bare lige dele min glæde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2014

bøllen

lotchen skriver:

Over at jeg har BESTÅET min afsluttende opgave, så jeg om en måned er færdig med specialuddannelsen og er intensivsygeplejerske:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-) Jubii, er så glad:-)

Tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sejt og stort tillykke!! Vh stine

Anmeld

30. maj 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Fedt!! Stort tillykke til dig!

Har du job som intensivspl?

Jeg drømmer selv om den uddannelse - når jeg engang er klar til den del skal lige være sygeplejerske først

Anmeld

30. maj 2014

Matuk

Stort tillykke. :-)

Anmeld

30. maj 2014

klmf

LinLin skriver:

Tillykke

Hvad mangler du så siden du først er færdig om en måned ?
(Ved ikke om det er et dumt spørgsmål... )

Mangler lige de sidste ugers praktik på egen afdeling:-) Vi skriver opgave under vores sidste praktikforløb.

Anmeld

30. maj 2014

Lysdal

TILLYKKE!!!! 

Anmeld

30. maj 2014

klmf

AnjaM skriver:

Fedt!! Stort tillykke til dig!

Har du job som intensivspl?

Jeg drømmer selv om den uddannelse - når jeg engang er klar til den del skal lige være sygeplejerske først

Havde et års ansættelse som basissygeplejerske på intensiv, så fik jeg ansættelse i en kursiststilling, der varer 2 år mens jeg har taget specialuddannelsen til intensivsygeplejerske. Det er en rigtig god uddannelse at have med sig og et fantastisk arbejde ;-) Hvor langt er du fra at være færdig?

Anmeld

30. maj 2014

Englehår

lotchen skriver:

Havde et års ansættelse som basissygeplejerske på intensiv, så fik jeg ansættelse i en kursiststilling, der varer 2 år mens jeg har taget specialuddannelsen til intensivsygeplejerske. Det er en rigtig god uddannelse at have med sig og et fantastisk arbejde ;-) Hvor langt er du fra at være færdig?

Ej, hvor lyder det spændende!

Jeg er på modul 7 nu, så har lige lidt mere end to år tilbage.

Glæder mig til at komme ud i den 'virkelige verden' og bruge al min faglighed

havde du en idé om hvor du ville være spl henne da du studerede? Og har du ændret det undervejs?

Jeg spørger fordi jeg egentlig er lidt nervøs for at fastlåse mig i min egen idé om hvor jeg gerne vil være, så jeg ikke er nysgerrig 'nok' på andre områder - giver det mening?

Anmeld

30. maj 2014

klmf

AnjaM skriver:

Ej, hvor lyder det spændende!

Jeg er på modul 7 nu, så har lige lidt mere end to år tilbage.

Glæder mig til at komme ud i den 'virkelige verden' og bruge al min faglighed

havde du en idé om hvor du ville være spl henne da du studerede? Og har du ændret det undervejs?

Jeg spørger fordi jeg egentlig er lidt nervøs for at fastlåse mig i min egen idé om hvor jeg gerne vil være, så jeg ikke er nysgerrig 'nok' på andre områder - giver det mening?

Oh yes, jeg har svinget fra alt lige fra psykiatrien til kirurgisk til you name it:-) Har været medicinsk sygeplejerske og ambulatoriesygeplejerske plus vikar forskellige steder. Nu er min plan st blive superskrap til det her og så hen ad vejen finde ud af om jeg måske undervise i klinisk praksis eller forfølge en gammel drøm om hospice om en 15-20 år. Jeg vil sige, at det vigtigste er at være åbensindet i dine praktikker og så få det bedste ud af dem også selvom du finder ud af det speciale ikke er for dig, man kan altid lære noget. Det fede ved vores uddannelse er jo også at du ikke uddanner dig til kun en slags sygeplejerske, man kan altid skifte speciale. Det er vist de færreste nu, der arbejder i det samme speciale altid. Så det er noget med ikke at låse sig fast på forhånd, men samtidig er det jo ikke alle specialer eller patientgrupper, der kan være nummer 1. 

Anmeld

30. maj 2014

Englehår

lotchen skriver:

Oh yes, jeg har svinget fra alt lige fra psykiatrien til kirurgisk til you name it:-) Har været medicinsk sygeplejerske og ambulatoriesygeplejerske plus vikar forskellige steder. Nu er min plan st blive superskrap til det her og så hen ad vejen finde ud af om jeg måske undervise i klinisk praksis eller forfølge en gammel drøm om hospice om en 15-20 år. Jeg vil sige, at det vigtigste er at være åbensindet i dine praktikker og så få det bedste ud af dem også selvom du finder ud af det speciale ikke er for dig, man kan altid lære noget. Det fede ved vores uddannelse er jo også at du ikke uddanner dig til kun en slags sygeplejerske, man kan altid skifte speciale. Det er vist de færreste nu, der arbejder i det samme speciale altid. Så det er noget med ikke at låse sig fast på forhånd, men samtidig er det jo ikke alle specialer eller patientgrupper, der kan være nummer 1. 

Du har helt ret

Hvor er det dejligt at høre

Jeg har også 'kun' haft én klinik indtil videre (og det var desværre ikke den bedste oplevelse, men alligevel ganske lærerig). Jeg tænker,håber, ønsker at jeg under min videre uddannelse støder på et område som bare lige appelerer til mig og så starte dér hvis det er muligt

Tak fordi du ville svare på mine spørgsmål!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.