Vi har været kærester i mange år og har børn sammen. Jeg drømmer om at han frier, og det gør han bare ikke, jeg har helt mistet håbet for hvis ikke efter børn og så mange år sammen, så sker det nok aldrig, føler mig skiftevis dum, uelsket og skuffet. Jeg går rundt med en evig knude imaven og bliver vred, jaloux og ked af det når andre kvinder snakker om forlovelse og bryllup, for hvornår faen bliver det min tur? Hvorfor elsker min kæreste ikke mig højt nok til at fri? Han ved jeg gerne vil giftes inden jeg er 40! :-( Jeg er bare så ked af det og føler jeg kun lever halvt, at mine drømme bliver skidt på i forhold til hans. Det gør det så heller ikke bedre at han tit lige smider en bemærkning om at han nok snart frier så jeg går i et halvt år og glæder mig, for bare at føle mig dum igen, for han frier jo aldrig. Føler mig helt knækket og er sur og ked hele tiden. Og er så træt af bare at spille glad fordi han slet ikke gider giftes hvis jeg brokker mig. Har lyst til at skrige for uanset hvad, gider han mig jo ikke. :-(
Anmeld