Svendegave til mekaniker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.147 visninger
7 svar
1 synes godt om
30. maj 2014

Pigent

Min kæreste bliver udlært her til sommer. Jeg vil gerne giv ham en gave som han kan have for altid. Smykker mangler han ikke.
Jeg tænker en gave til 300-400 kr. Måske en figur der har noget med biler, mekaniker at gør eller noget med indgravering

Kom med jeres ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

Pigent

Pigent skriver:

Min kæreste bliver udlært her til sommer. Jeg vil gerne giv ham en gave som han kan have for altid. Smykker mangler han ikke.
Jeg tænker en gave til 300-400 kr. Måske en figur der har noget med biler, mekaniker at gør eller noget med indgravering

Kom med jeres ideer

Slet ingen forslag

Anmeld

30. maj 2014

LinLin

30. maj 2014

Stumpen

StineC skriver:

http://www.designoghandelshuset.dk/produkter/4-sve ndegaver/113-nr-310-mekaniker-h15-cm-b14-cm/

Hvad med denne figur?

Sådan en ville jeg SÅÅÅÅ gerne give min kæreste, når han bliver udlært mejerist sidst på året, men de laver desværre ikke mejerister  

Anmeld

31. maj 2014

Pigent

Jeg har godt set den, men det er sådan noget hans familie kunne finde på at give ham

Anmeld

1. juni 2014

Pigent

Andre forslag

Anmeld

1. juni 2014

Mumto3

Da vi skulle give gave til en mekaniker, gav vi (sammen med resten af familien!) et fed topnøgle sæt. Selv ham vi købte det af, blev helt misundelig, og sagde det var bare den fedeste gave. Så det er mit forslag :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.