Test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. maj 2014

Anonym trådstarter

Hvordan har I testet? Har I først tisset i et lille bæger og derefter dyppet pinden ned i det eller har I tisset direkte på pinden?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

Chellie

Jeg har et rent marmeladeglas stående i badeværelset. Det med at ramme pinden direkte er noget rod, synes jeg .. 

Anmeld

30. maj 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hvordan har I testet? Har I først tisset i et lille bæger og derefter dyppet pinden ned i det eller har I tisset direkte på pinden?? 

Brugte plastikkop. Det var noget være juks, når man skulle ramme pinden når man tissede

Anmeld

30. maj 2014

Mor til F

Jeg tissede i en plastik kop (engangs). Dyppede derefter testen i. 

Det er ret svært,  lige at placere testen,  så man rammer direkte

Anmeld

30. maj 2014

Anonym trådstarter

Ok. Jeg har altid troet at man skulle købe de der tisse glas som man kan købe på apoteket?? Det er måske slet ikke nødvendigt?

Anmeld

30. maj 2014

Chellie

Nej, slet ikke. Marmeladeglasset er perfekt for mig, fordi det er gennemsigtigt, så jeg kan se når jeg rammer med pinden, og det er højt og smalt så jeg ikke behøver at skulle tisse ret meget før jeg har nok til en test 

Anmeld

30. maj 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Tissede på pinden, gik fint 

Anmeld

30. maj 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Nej, slet ikke. Marmeladeglasset er perfekt for mig, fordi det er gennemsigtigt, så jeg kan se når jeg rammer med pinden, og det er højt og smalt så jeg ikke behøver at skulle tisse ret meget før jeg har nok til en test 

Ok. Det vil jeg prøve så. Har nemlig nogle engangskrus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.