Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan har I testet? Har I først tisset i et lille bæger og derefter dyppet pinden ned i det eller har I tisset direkte på pinden??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har et rent marmeladeglas stående i badeværelset. Det med at ramme pinden direkte er noget rod, synes jeg ..
Anonym skriver: Hvordan har I testet? Har I først tisset i et lille bæger og derefter dyppet pinden ned i det eller har I tisset direkte på pinden??
Jeg tissede i en plastik kop (engangs). Dyppede derefter testen i.
Det er ret svært, lige at placere testen, så man rammer direkte
Ok. Jeg har altid troet at man skulle købe de der tisse glas som man kan købe på apoteket?? Det er måske slet ikke nødvendigt?
Nej, slet ikke. Marmeladeglasset er perfekt for mig, fordi det er gennemsigtigt, så jeg kan se når jeg rammer med pinden, og det er højt og smalt så jeg ikke behøver at skulle tisse ret meget før jeg har nok til en test
Tissede på pinden, gik fint
Chellie skriver: Nej, slet ikke. Marmeladeglasset er perfekt for mig, fordi det er gennemsigtigt, så jeg kan se når jeg rammer med pinden, og det er højt og smalt så jeg ikke behøver at skulle tisse ret meget før jeg har nok til en test
Ok. Det vil jeg prøve så. Har nemlig nogle engangskrus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128