Riemann P20 solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
13 svar
4 synes godt om
29. maj 2014

*Pingvinen*

Jeg vandt noget virkelig godt solcreme sidste år, fra Riemann P20 af. Det fedter ikke, det er olieagtig også er der let alkohol i, som gør at det virker til at ''fordampe''.
MEN.... Det beskytter kun mod UVA og derved kun mod solskoldning og ikke mod UVB som er mod cancer.
Jeg har evig og altid haft kæmpe kampe med at smøre mine drenge (og manden) ind i alm solcreme pga det er som bodylotion og fedter!!
Men med Riemann P20 er det meget bedre.
Men findes der OVERHOVEDET noget, som IKKE fedter og som ikke er som bodylotion.??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Morgensol

Vi bruger denne. Den fedter ikke og trænger enormt hurtigt ind! 

Min datter har slem børneeksem og slår helt vild ud om sommeren hvis hun får fedtet solcreme på. For så klistrer sand og andre ting til hendes hud, det ka hun slet ik tåle. 

Denne er sand og vandafvisende og virkelig lækker! 

Den er lidt dyr, men alle pengene værd!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. maj 2014

K&S

Morgensol skriver:

Vi bruger denne. Den fedter ikke og trænger enormt hurtigt ind! 

Min datter har slem børneeksem og slår helt vild ud om sommeren hvis hun får fedtet solcreme på. For så klistrer sand og andre ting til hendes hud, det ka hun slet ik tåle. 

Denne er sand og vandafvisende og virkelig lækker! 

Den er lidt dyr, men alle pengene værd!

Findes den i lavere faktor?

Anmeld

29. maj 2014

Morgensol

K&S skriver:

Findes den i lavere faktor?

Jeps. Jeg ved at den også findes i 30 og mener også 15.. Den købes på apoteket. og den findes til både børn og voksne.. 

Anmeld

29. maj 2014

K&S

Morgensol skriver:

Jeps. Jeg ved at den også findes i 30 og mener også 15.. Den købes på apoteket. og den findes til både børn og voksne.. 

Tusind tak

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi bruger den fra vichy, og er meget tilfredse med den!!

Har også den fra aven, men den er lidt mere fed, at smøre ud. Vh stine

Anmeld

29. maj 2014

Sujan

*Pingvinen* skriver:

Jeg vandt noget virkelig godt solcreme sidste år, fra Riemann P20 af. Det fedter ikke, det er olieagtig også er der let alkohol i, som gør at det virker til at ''fordampe''.
MEN.... Det beskytter kun mod UVA og derved kun mod solskoldning og ikke mod UVB som er mod cancer.
Jeg har evig og altid haft kæmpe kampe med at smøre mine drenge (og manden) ind i alm solcreme pga det er som bodylotion og fedter!!
Men findes der OVERHOVEDET noget, som IKKE fedter og som ikke er som bodylotion.??

Uh den har jeg også brugt i mange år. Det er bare den bedste solcreme der findes. Var slet ikke opmærksom på at den ikke beskyttede fuldt ud.

Anmeld

30. maj 2014

L&V

*Pingvinen* skriver:

Den beskytter da mod både uva og uvb det gør min i hvertfald

Anmeld

30. maj 2014

Tip!

Vi bruger den fra la roche posay....  

Den er nem at arbejde med, og fedter ikke ligesom andre kan gøre.. 

Anmeld

30. maj 2014

hekran

Vi bruger Niveas spray. Ikke børnesolkrem, men den gennemsigtige. Den er skøn og kommer i faktor 20 eller 30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.