De allerbilligste retter du kan komme i tanke om!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Brændende kærlighed - kartoffelmos, bacon, løg, ketchup 

svensk pølseret - kartofler, pølser, løg, ketchup, tomatpuré, paprika og lidt mælk.

tarteletter (hvis man har basistingene i køkkenet - hønseboullion, mel, smør) så mangler man kun en kylling, 2ds asparges og to-tre pakker af de billige tarteletter. Og så er der til 2 dage!!

toast 

Grød

sandwich - billige baguettes fra fx netto (7kr for en 2pk mener jeg), kødpålæg, tomat, agurk, salat, dressing. Der er til mange sandwich af grøntsagerne, så hvis man køber dobbelt af brød er der til 2 dage

nudler og wokgrønt med soya og karry. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her laver kæresten tit nemt og billigt med når jeg har aftensvagt.

Kartofflmos med stegte pølsestykker og ketchup.

Kyllinge overlår/ vinger med ris eller pasta.

Pasta og kødsovs til 2 dage.

Lassange til 2 dage.

Frikadeller og rugbrød.

Kødboller i tomatsovs med pasta.

Ellers er en hel kylling i ovnen, med ris og brus sovs billigt, da vi kun spiser en halv, og får tartelet dagen efter.

Tit ka man købe billigt kød i rema. Vh stine

Anmeld

29. maj 2014

A. Nonymsen

Her hjemme eeeelsker vi broccoli suppe...

1 broccoli skæres i stykker koges i fem min i 1 liter hønsebuillon (jeg bruger bare de der terninger)  blendes og vupti sund og lækker suppe...

jeg steger gerne bacontern til drys... Så 20kr ca for aftensmad til tre her hjemme ��

Anmeld

29. maj 2014

Morgensol

Pølsemix. Billige pølser og pommesfrites.

æggekage med kartoffeltern i. 

Burgere

boller i karry

hjemmelavet pizza kan gøre ret billigt

pasta m kødsovs

pasta m tomatsovs, for at variere din pasta med ketchup. Køb evt cherrytomater på dåse. Kom krydderier og hvidløg i. Smager super lækkert! 

Havregrød

Anmeld

29. maj 2014

Victoria2013

3-dages kylling - køb en stor kylling, evt. på tilbud, partér kyllingen og ovnsteg fx vinger, lår og filet'er til aftensmaden første dag. Gem ben og skrog og kog suppe på dette på andendagen. Servér suppen med kød og melboller og lav evt. pandekager til dessert (pandekager er også billigt). Pil det resterende kød af ben og skrog. På tredjedagen laver du så tarteletter med høns i asparges, hvor du bruger det kød du pillede af dagen før

Anmeld

29. maj 2014

BabyMus

Pasta med pesto for at variere lidt fra ketchup.

Og ellers køber jeg meget dato kød. Det bliver sat ned til langt under halv pris. Sidst fik jeg 6 pakker kød for lidt over 100 kr. Og så fryser jeg det med det samme.

Anmeld

29. maj 2014

StudPsyk

Tak skal i have!

Har nu lavet en madplan + indkøbsliste. Nogen af tingene er fra Rema og Nettos tilbudsavisen, resten har sjusset mig frem til prisen (højt sat). Det bliver max 1000 kroner for en hel uges indkøb, og det er højt sat.

Og i denn uges indkøb er der også masser der skal bruges de kommende uger. Følgende er fx i overskud:

3 x hakket oksekød
2 x svinemørbrad
Kyllingedeller (køber denne uge fars + grønt, laver dem og fryser)
Fiskefrikadeller (samme som ovenstående)
Bleer (de rækker mere end en uge)

Anmeld

29. maj 2014

tarkoflen

Risotto lavet på grødris

Kartofler og kylling i ovnen (kylling kan fås ret billigt i fakta)

Køb en hel kylling, kog den, så er der suppe, pluk den og så er der til salat, sandwich, høns i asparges eller hvad l lige lyster

Anmeld

29. maj 2014

Lotus86

En pose frosne grøntsager, lige meget hvilken, kyllingfilet i tern, steges og blandes sammen, piftes op med feks. pesto eller sweet chili sauce.

Anmeld

30. maj 2014

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Vil bare lige sige at Rema1000 har lf mælk til en 10er,Lidl til 12,50

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.