Arrr så kom igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
8 svar
23 synes godt om
29. maj 2014

Anonym trådstarter

Nogle gange kunne jeg sku forbande min mand langt væk. 

Det er mig der laver alt virkelig ALT her hjemme og nu står jeg og skal mødes med en veninde fordi vi skal op og træne her kl 20 så spørger jeg om han gider give den lille mad så siger han bare det kan du da godt lige selv gøre mens han sidder ved sin skide computer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Frk.S

Tja, så må du give ham et kæmpe los.

Det der havde jeg ganske enkelt ikke fundet mig i.  Men hvis du bare siger ok, og så gør det selv, så er det jo nemt for ham bare at blive siddende og fede den. 

Selvfølgelig skal han også deltage i hverdagen  - heriblandt også at sørge for jeres børn får mad. 

Anmeld

29. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Så spark ham i gang!!

Anmeld

29. maj 2014

pussekat

Anonym skriver:

Nogle gange kunne jeg sku forbande min mand langt væk. 

Det er mig der laver alt virkelig ALT her hjemme og nu står jeg og skal mødes med en veninde fordi vi skal op og træne her kl 20 så spørger jeg om han gider give den lille mad så siger han bare det kan du da godt lige selv gøre mens han sidder ved sin skide computer. 

hejsa
give ham en fod lige i røv så han kan tage sig barn også pis pc den løb ikke nok vej men han barn bliv hort sort

Anmeld

29. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg er så en af dem der ville spørge, går farmand på job resten af dagen?

med muligvis et højt stressniveau?

Min kærestes eneste mulighed for at komme ned ovenpå stressende dage er at sætte sig ved computeren og lukke alt andet ude... hvis han ikke gør det så ender han med at køre hjemmefra i et meget agressivt humør med risiko for at overfuse et uskyldigt andet menneske der krydser hans vej forkert...

Så jeg ville nok vende den om og spørge tager det virkelig så lang tid at give baby mad inden træning?

Anmeld

29. maj 2014

StudPsyk

jeg er så en af dem der ville spørge, går farmand på job resten af dagen?

med muligvis et højt stressniveau?

Min kærestes eneste mulighed for at komme ned ovenpå stressende dage er at sætte sig ved computeren og lukke alt andet ude... hvis han ikke gør det så ender han med at køre hjemmefra i et meget agressivt humør med risiko for at overfuse et uskyldigt andet menneske der krydser hans vej forkert...

Så jeg ville nok vende den om og spørge tager det virkelig så lang tid at give baby mad inden træning?

Aaarrrh! Den køber jeg sgu ikke i den her situation, med al respekt. Hun siger hun gør alt derhjemme. Selv hvis farmand har et stressende job, har han været med til at sætte et liv i verden, og så synes jeg at man i det mindste må leve op til minimumsaftalen og hjælpe hinanden - Hun har jo en aftale! Desuden er det helligdag i dag. Der skal da nok være nogen der går på arbejde, men mon ikke det er et mindretal af befolkningen. 

Anmeld

29. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Janne T. skriver:

Aaarrrh! Den køber jeg sgu ikke i den her situation, med al respekt. Hun siger hun gør alt derhjemme. Selv hvis farmand har et stressende job, har han været med til at sætte et liv i verden, og så synes jeg at man i det mindste må leve op til minimumsaftalen og hjælpe hinanden - Hun har jo en aftale! Desuden er det helligdag i dag. Der skal da nok være nogen der går på arbejde, men mon ikke det er et mindretal af befolkningen. 

Hvis man ikke sørger for at snakke sammen så bliver det måske opfattet af modparten som om at det er okay sådan som tingene er...

hvis man derimod bare bebrejder og råber op en gang imellem om at det er da også for dårligt det hele hænger på mig så stopper den anden med at lytte og så kommer man slet ingen vegne...

det er også mig der står for alt herhjemme... ikke fordi jeg eller min kæreste har lyst til at det skal være sådan, men fordi han har brug for det er sådan for at kunne hænge sammen til at lege med vores søn bare en gang hver anden dag en times tid...

Så UNDSKYLD mig for at læse det udfra min livssituation og hvordan jeg ville reagere...

Anmeld

29. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Wampires skriver:

Hvis man ikke sørger for at snakke sammen så bliver det måske opfattet af modparten som om at det er okay sådan som tingene er...

hvis man derimod bare bebrejder og råber op en gang imellem om at det er da også for dårligt det hele hænger på mig så stopper den anden med at lytte og så kommer man slet ingen vegne...

det er også mig der står for alt herhjemme... ikke fordi jeg eller min kæreste har lyst til at det skal være sådan, men fordi han har brug for det er sådan for at kunne hænge sammen til at lege med vores søn bare en gang hver anden dag en times tid...

Så UNDSKYLD mig for at læse det udfra min livssituation og hvordan jeg ville reagere...

Jeg vil altså mene at man som forældre deler alt omkring familien/hjemmet næsten 50/50 medmindre andet klart er aftalt, eller man har haft en god snak om at det i en periode er nødvendigt at den ene laver meget mere end den anden. Selvfølgelig skal der skulle kunnes tages hensyn til, hvis den ene er i en stresset periode, eller træt (evt pga sygdom). Men jeg ville under ingen omstændigheder få børn sammen med eller forblive sammen med en mand hvor alt det i hjemmet/børnene alene var mit ansvar. Vi har skabt en familie sammen, og vi passer den sammen..

Og nogle mænd slipper efter min mening al for nemt omkring det, fordi deres koner/kærester pusler for meget om dem. Og det ender med at manden er fritaget for enhvert ansvar og til sidst selvstændighed... De skal tage ansvar, hvad er det ellers vi lære vores børn?

Ei du, hvis man er voksen nok til at starte en familie, så er man også voksen nok til at passe på den!

At vi kvinder så skal lade være med at være efter de kære mænd om hvordan de skal gøre diverse ting, og være sure hvis tingene ikke altid gøres når og hvordan vil vi have det, er en anden snak

Anmeld

30. maj 2014

Anonym trådstarter

Nå jeg skal vist ikke brokke mig. Da jeg kom hjem havde den lille været i bad og der var rydet op over det hele  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.