Hvor mange alene gravide er vi herinde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.713 visninger
21 svar
3 synes godt om
29. maj 2014

Luiebuie

Hej piger. Er lidt nys om hvor mange vi er der står alene i en gravidt som er blevt efterladt eller andre årsager? 

Og som godt kan føle sig alene , det hårdt pludselig gå fra 2 somhed til ensomhed, og pludselig skal begynde at skabe nået socialt netværk for ik at sidde alene for meget... 

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Luiebuie skriver:

Hej piger. Er lidt nys om hvor mange vi er der står alene i en gravidt som er blevt efterladt eller andre årsager? 

Og som godt kan føle sig alene , det hårdt pludselig gå fra 2 somhed til ensomhed, og pludselig skal begynde at skabe nået socialt netværk for ik at sidde alene for meget... 

Knus herfra

Jeg vil nok mene at jeg hører til som alene gravid, selvom jeg stadig er sammen med faren. - Vi bor ikke sammen, kommer ikke til det, og praktisk set bliver jeg sådan set alenemor. 

Desuden snakker han meget om at flytte til kbh (vi bor begge i Jylland pt) efter sommerferien, så det er ikke meget støtte jeg kommer til at få fra ham.

Heldigvis har jeg et fantastisk netværk af familie og venner der støtter og hjælper 

Anmeld

29. maj 2014

Sujan

Mig. ...
Synes det er så hårdt for er ikke mit valg...
Ved slet ikke hvordan jeg skal komme ud på den anden side.

Anmeld

29. maj 2014

Luiebuie

Kunne være man skulle oprette en facebook gruppe for os så vi kan støtte hinanden lidt derinde? Hva sys i om det? 

Anmeld

29. maj 2014

Luiebuie

Har oprettet en hemlig gruppe på facebook, skriv en pm til mig for info ( skal nok slette jer bagefter )  

Anmeld

29. maj 2014

Luiebuie

Sujan skriver:

Mig. ...

Har oprettet en gruppe på facebook

Anmeld

29. maj 2014

Luiebuie

Sujan skriver:

Mig. ...

Har oprettet en side på fb

Anmeld

29. maj 2014

Luiebuie

Sujan skriver:

Mig. ...

Har oprettet en fb side

Anmeld

30. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Har oprettet en hemlig gruppe på facebook, skriv en pm til mig for info ( skal nok slette jer bagefter ) 

Har ansøgt dig

Synes i hvert fald at det lyder som en god idé med en gruppe hvor man kan støtte hinanden lidt, og finde andre i samme situation at betro sig lidt til

Anmeld

8. juni 2014

FruPudderkvast

Jeg er også alene med mine to børn.. Fødte nummer 2 i april og har været alene siden december.. Må man være med i fb-gruppen, eller er det kun for gravide?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.