Åh, den uvished ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
3 svar
3 synes godt om
29. maj 2014

Chellie

*Suk..!* 15 dage siden ÆL, lille smule ømme bryster, let murren i underlivet, optræk til kvalme, men så alligevel ikke ... og negativ test. I hvert fald for et par dage siden, fordi jeg ikke kunne vente. Min cyklus er meget ustabil, på alt fra 27-36 dage, så jeg forventer ikke mens før i midten af næste uge, uanset ..

Hvordan får I tiden til at gå, indtil I finder endeligt ud af, om der er gevinst eller ej? Jeg synes da godt nok, jeg er ved at blive små-tosset..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Babydrøm

Chellie skriver:

*Suk..!* 15 dage siden ÆL, lille smule ømme bryster, let murren i underlivet, optræk til kvalme, men så alligevel ikke ... og negativ test. I hvert fald for et par dage siden, fordi jeg ikke kunne vente. Min cyklus er meget ustabil, på alt fra 27-36 dage, så jeg forventer ikke mens før i midten af næste uge, uanset ..

Hvordan får I tiden til at gå, indtil I finder endeligt ud af, om der er gevinst eller ej? Jeg synes da godt nok, jeg er ved at blive små-tosset..!

Har desværre ingen gode råd. Vi er også igang med pb, så kender alt til utålmodigheden, det er svært ik at tænke på andet.

Hvad jeg kan for at I er heldige 

Anmeld

29. maj 2014

Sahara82

Chellie skriver:

Lyder fuldstændig som om det kunne være mig det der. Præcis med samme cyklus. Venter også i spænding på midten af næste uge. Hader ventetiden, men kan ikke gøre så meget!

Anmeld

29. maj 2014

Chellie

Sarah82 skriver:

Lyder fuldstændig som om det kunne være mig det der. Præcis med samme cyklus. Venter også i spænding på midten af næste uge. Hader ventetiden, men kan ikke gøre så meget!

Hahaha .. Det er da altid noget, det ikke kun er mig!

Jeg for jer begge! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.