jeg vælger lige anonym .. men nogle kender mig måske på måden at skrive..
sagen er den min kæreste og jeg har været sammen i 5 år og i al den tid har vi ikke brugt beskyttelse men har også sjælendt sex
jeg har de sidste 5 år været total skruk og kærsten ønsker dig også børn.. vi er begge 22 snart bliver kærsten 23.
men har de sidste 5 år været på kh og det samme har han.. jeg er pga jeg ingen erfaring har i skolen pga alkoholisk mor og jeg har en hjerneskade som giver indlæringsvanskeligheder pga fortidlig født (10 uger)og de sidste 15 år har jeg døjet med dårlige knæ og siden er der kommet en leversygdom dårligt syn og dårlig albue.. så alt i alt min krop er crap.. så har været sygmeldt i 3 år tilsammen med praktik ind imellem.. jeg hader at være på kh og kæmper med jobcenteret om at finde ud af hvad jeg kan og ikke kan.. håber lidt jeg kan få tilkendt flexjob.. men udsigten er laaang for nu har min sagsbehandler været sygmeldt i nogle mdr og kan godt gå længe inden hun kommer tilbage og det skal være hende der føre sagen for dem som bestemmer om man må få flexjob..
kærsten er i praktik på et plejehjem og vil gerne arbejde indenfor det men jobcenteret prøver at finde ud af om der er nogle måder de kan hjælpe ham til at få en uddannelse da han ikke er stærk boglig .. (vi begge har gået i special klasse) det bliver mere og mere brændene ønske.. men er i tvivl om vi duer til at havde et barn med vores skolegang osv..
jeg har desværre rigtig uregelmæssig menstration og har haft siden p pille stop for 6 år siden.. tåler ikke nogle form p piller pga leversygdommen..
vi dyrker ikke ret tit sex pga jeg har vaganisme (staves nok ikke korrekt.. det er skeden som lukker af hvilket gør at sex og gu osv er rigtig smertefuldt og næsten umulig så jeg har overhoved ikke lyst til sex.. gør det kun fordi jeg kan få et barn..
jeg fik for et halv år siden scannet maven fordi de ikke kunne forstå jeg stadigvæk har uregel mens men fandt ingenting .. de sidste 3 mdr har jeg taget æl uden held!! ..
overvejer at kontakte lægen og bede om at få hjælp til at få et barn men er i tvivl om hun vil sige nej fordi
22 år
begge på lav kh
dårlig skolegang,
ingen fremtids udsiger lige nu..
men problemet er vi kommer ingen vegne med jobcenteret og jeg bliver mere og mere depri fordi alle omkring os får børn og det er et kæmpe ønske.. hvad ville i gøre i min sitation ?
og vil gerne høre om folk med vaganisme som har født
har været i behandling men hjalp ikke og opgav efter 1,5 år .. 
Anmeld