Ser ud til blir alene mor :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2014

Anonym trådstarter

Luiebuie skriver:

Og du ikk alene selvom man føler det<3 du velkommen til at skrive  er selv 16+3 og skal igennem graviditet alene og baby s første år, min historie er bare lidt anderledes

Tak.

Er ked af at du også skal igennem det alene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Sujan

Anonym skriver:

Efter 8 år og barn nummer 2, har min kæreste lige meddelt mig at han ikke længere vil os Jeg er gravid og fuldstændig ødelagt - Han kan ikke give nogen særlig grund, udover han er træt af vores forhold.

Øhhh er du mig??
Det samme er sket for mig.. Er i uge 24 har et barn på 2 og vi har været sammen i 9 år...

Det er så hårdt. Ved ikke hvordan man kan komme igennem det...

Stort kram herfra.. Håber vi en dag kommer ud på den anden side

Anmeld

30. maj 2014

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Øhhh er du mig??
Det samme er sket for mig.. Er i uge 24 har et barn på 2 og vi har været sammen i 9 år...

Det er så hårdt. Ved ikke hvordan man kan komme igennem det...

Stort kram herfra.. Håber vi en dag kommer ud på den anden side

Tak

Husker faktisk godt at have læst dit opslag. Det er skide hårdt, og min krop er bestemt ikke glad for det stress det medfører lige nu. Lige nu klare jeg mig ved at jeg er vred, virkelig vred.

Anmeld

30. maj 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Efter 8 år og barn nummer 2, har min kæreste lige meddelt mig at han ikke længere vil os Jeg er gravid og fuldstændig ødelagt - Han kan ikke give nogen særlig grund, udover han er træt af vores forhold.

Anmeld

30. maj 2014

Sujan

Anonym skriver:

Tak

Husker faktisk godt at have læst dit opslag. Det er skide hårdt, og min krop er bestemt ikke glad for det stress det medfører lige nu. Lige nu klare jeg mig ved at jeg er vred, virkelig vred.

Ja.. Stressen er meget hård. Min vrede er desværre gået over i en slags sorg. Er meget ked af det og føler mig stresset i hovedet hele tiden.

Håber i kan samarbejde godt omkring børnene. Det startede vi med den første måned. Men lige nu er vi bare så uvenner fordi jeg ved han ser en anden og er så mega hårdt at jeg ikke reagere helt fornuftigt altid... Men skal nok blive bedre

Hvor langt er du i graviditeten??

Anmeld

30. maj 2014

Anonym trådstarter

Babydrøm skriver:

Tak

Anmeld

30. maj 2014

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Ja.. Stressen er meget hård. Min vrede er desværre gået over i en slags sorg. Er meget ked af det og føler mig stresset i hovedet hele tiden.

Håber i kan samarbejde godt omkring børnene. Det startede vi med den første måned. Men lige nu er vi bare så uvenner fordi jeg ved han ser en anden og er så mega hårdt at jeg ikke reagere helt fornuftigt altid... Men skal nok blive bedre

Hvor langt er du i graviditeten??

Jeg håber også vi kan finde ud af at samarbejde om børnene. Men Gud, hvor bliver det svært når der kommer nye påhæng.

Vi er nogenlunde lige langt, jeg er 24+0 i morgen.

Anmeld

30. maj 2014

Sujan

Anonym skriver:

Jeg håber også vi kan finde ud af at samarbejde om børnene. Men Gud, hvor bliver det svært når der kommer nye påhæng.

Vi er nogenlunde lige langt, jeg er 24+0 i morgen.

Ja det er møg svært, især når man stadig har en masse følelser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.