Hårfarvning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
7 svar
2 synes godt om
29. maj 2014

mortilsilke

Hej alle damer. 

Jeg laver denne debat da jeg er nysgerrig, jeg har IKKE farvet mit hår, men nu er det jo godt 6 måneder siden mit hår blev farvet, og det var af en der liiiige ville prøve det, så jeg ser dum ud med udgroninger og hvide pletter rundt omkring i håret.

Jeg ville høre om der er nogle af jer der ved om der findes nogen farmer for mørkebrun hårfarve man må bruge når man er gravid? Om der måske findes en der ikke er "farlige" stoffer i? Eller er alle slags et no-go?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Mitlivsommooor

VenterVanessa skriver:

Hej alle damer. 

Jeg laver denne debat da jeg er nysgerrig, jeg har IKKE farvet mit hår, men nu er det jo godt 6 måneder siden mit hår blev farvet, og det var af en der liiiige ville prøve det, så jeg ser dum ud med udgroninger og hvide pletter rundt omkring i håret.

Jeg ville høre om der er nogle af jer der ved om der findes nogen farmer for mørkebrun hårfarve man må bruge når man er gravid? Om der måske findes en der ikke er "farlige" stoffer i? Eller er alle slags et no-go?

Hvis du har gået med det i 6 mdr nu, hvorfor så ikke lige vente den sidste tid? 

Min personlige holdning er at man ikke farver hår, når man er gravid! 

Anmeld

29. maj 2014

Anonymo

VenterVanessa skriver:

Hej alle damer. 

Hvis du går til frisøren kan du spørge efter graviditetshårfarve som er mildere og så afblegning er skrappere end mørk hårfarve. Dampende er selvfølgelig ikke særligt sunde, men hvis nu du f.eks ikke vælger at farve din bund går det ikke i blodet 

Anmeld

29. maj 2014

Sahara82

VenterVanessa skriver:

Hej alle damer. 

Der findes økologiske frisører som kun farver med hårfarve uden de normale hårde tilsætningssstoffer. Men ellers tror jeg man skal holde sig fra det!

Anmeld

29. maj 2014

Mor til Ella

Norit skriver:

Hvis du går til frisøren kan du spørge efter graviditetshårfarve som er mildere og så afblegning er skrappere end mørk hårfarve. Dampende er selvfølgelig ikke særligt sunde, men hvis nu du f.eks ikke vælger at farve din bund går det ikke i blodet 

Der er langt flere skadelige stoffer i hårfarve end afblegning

Til ts: helt uden "farlige" stoffer nej det findes ikke.

Anmeld

29. maj 2014

LilleChelle

Jeg synes det er NO GO at farve hår imens man er gravid og ammer. 

Det samme siger min frisør - heldigvis  

Anmeld

29. maj 2014

MetteS81

Der findes ingen hårfarver der er HELT uden skadelige stoffer...men jeg tror nu ikke du eller barnet tager skade af at tage til en øko frisør, hvor farverne er langt mindre skadelige end hos normale frisører. jeg har selv fået lavet lyse striber i mit hår under graviditeten hos en øko frisør (grøn frisør) og jeg kan tydeligt dufte og mærke at farverne er mildere...så hvis du ikke kan holde udgroningen ud, så afsted med dig 

Anmeld

29. maj 2014

Mor til F

Personligt er jeg imod,  at man farver hår under graviditet. Tror ikke der findes en hårfarve, som ingen skadelige stoffer indeholder.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.