Øv ingen effekt af hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.180 visninger
11 svar
1 synes godt om
29. maj 2014

vitapigen

Hej piger...

Jerg var ved jordemoder i går 39+1 og hun tilbød mig en hindeløsning hvilket jeg takkede ja til.

Baby blev skønnet til at veje 3700 g så baby er mere end klar
Jeg var meget moden og allerede 2 fingre åben, så hun kunne nemt mærke babys hoved og få fjernet nogle hinder

Hele dagen i går havde jeg en masse plukkeveer og tegnblødning. Gik så tidligt i seng i går og da jeg vågner i dag har jeg overhovedet ingen symptomer... Øv altså... havde lige håbet...

Nogen der kan fortælle nogle positive oplevelser med hindeløsning hvor det hele gik i sig selv, men så startede veerne lidt senere?

Og er der nogen der har erfaringer med hindeløsning før termin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Frk.S

Nej, ingen erfaring her. Selvom jeg gik til 41+5 sidste gang blev jeg ikke engang tilbudt det. 

Men jeg følger lige med her, da vi har snakket om at jeg skal have det denne gang hvis det er muligt.

Håber der sker noget snart. 

Anmeld

29. maj 2014

vitapigen

Frk.S skriver:

Nej, ingen erfaring her. Selvom jeg gik til 41+5 sidste gang blev jeg ikke engang tilbudt det. 

Men jeg følger lige med her, da vi har snakket om at jeg skal have det denne gang hvis det er muligt.

Håber der sker noget snart. 

Det er bare helt okay...

Men du må da også være pænt utålmodig

Bare vildt træls at have optræk til noget og så går det i sig selv igen...

Anmeld

29. maj 2014

vitapigen

Ingen?

Anmeld

29. maj 2014

FrkGranger

vitapigen skriver:

Hej piger...

Jerg var ved jordemoder i går 39+1 og hun tilbød mig en hindeløsning hvilket jeg takkede ja til.

Baby blev skønnet til at veje 3700 g så baby er mere end klar
Jeg var meget moden og allerede 2 fingre åben, så hun kunne nemt mærke babys hoved og få fjernet nogle hinder

Hele dagen i går havde jeg en masse plukkeveer og tegnblødning. Gik så tidligt i seng i går og da jeg vågner i dag har jeg overhovedet ingen symptomer... Øv altså... havde lige håbet...

Nogen der kan fortælle nogle positive oplevelser med hindeløsning hvor det hele gik i sig selv, men så startede veerne lidt senere?

Og er der nogen der har erfaringer med hindeløsning før termin?

Kan heller ikke sige noget positivt om hindløsning..

Jeg har fået det 2 gang 38+1 og 40+1 og der er ikke sket noget andet end en masse udflåd...

Er nu 41+2 og skal til scanning i morgen og hvis alt er fint der sættes jeg igang på søndag

Anmeld

29. maj 2014

vitapigen

FrkGranger skriver:

Jeg har fået det 2 gang 38+1 og 40+1 og der er ikke sket noget andet end en masse udflåd...

Er nu 41+2 og skal til scanning i morgen og hvis alt er fint der sættes jeg igang på søndag

Øv øv rigtig træls... Havde lige sat næsen op efter at der ville ske noget. Også fordi at han allerede er så stor. Vi må da håbe at din baby også snart gerne vil se dagens lys

Anmeld

29. maj 2014

Ønskebarnet2014

FrkGranger skriver:

Skal også til scanning i morgen 41+3 er også mega spændt på om jeg bliver sat igang

Jeg er dog ikke blevet tilbudt hindeløsning.

Anmeld

29. maj 2014

Michella2

Desværre ingen positiv historie herfra. Fik lavet 3 uden effekt.. Måtte sættes i gang 41+0

men 

Anmeld

29. maj 2014

FrkGranger

vitapigen skriver:

Øv øv rigtig træls... Havde lige sat næsen op efter at der ville ske noget. Også fordi at han allerede er så stor. Vi må da håbe at din baby også snart gerne vil se dagens lys

Ja håber jeg også er snart meget utålmodig...

Anmeld

29. maj 2014

FrkGranger

Ønskebarnet2014 skriver:

Skal også til scanning i morgen 41+3 er også mega spændt på om jeg bliver sat igang

Jeg er dog ikke blevet tilbudt hindeløsning.

Ok.. 

Hvor skal du føde?

Det er lidt mærkeligt så stor forskel der er på tilbud om hindløsning og igangsættelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.