Endnu et fedt program fra DR =)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
4 svar
5 synes godt om
29. maj 2014

Mimic

http://www.dr.dk/tv/se/signe-og-de-andre-moedre/signe-og-de-andre-moedre#!/01:15

sakset fra DR:

Vi er skabt til at formere os. Men i det moderne samfund passer det ikke altid så godt ind, når det mest naturlige i verden - det at få børn - kommer på tværs af andre planer. Følg Signe Molde Amelung i slutningen af hendes graviditet, når hun tager ud at besøger 4 andre kvinder der også venter barn, men under helt anderledes omstændigheder end hende selv. Vi skal være med både når der er ædeflip, når forberedelserne byder på alt fra bilsalg til scanning og når fødslen står på. Det er både underfundigt, kærligt og rørende, når vi kommer til at følge de 5 kommende mødre - i pressede om stændigheder.

det er sååå godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Mor til F

Jeg så programmet igår blev dog lidt ked af det,  ved fødslerne,  da jeg desværre ikke selv,  kommer til at føde på normal vis øv

Anmeld

29. maj 2014

BabyMus

Jeg så det godt i går, og det var et fint program. Typisk at man altid skal lave efterligninger fra andre programmer. Det var jo total det samme program som hende den engelske studievært lavede for nogle år siden.

Anmeld

29. maj 2014

Albertsen92

Ih hvor jeg glæder mig endnu mere til at føde igen nu!

Anmeld

29. maj 2014

Isabella_mor

Jeg så det også, og jeg kneb en lille tåre der til sidst med det forældrepar der endelig fik adopteret.. <3 og så fik jeg også en god griner over at hun skulle spise så meget snoller og kage osv.  Det kender jeg slet ikke... Jeg får  total dårlig samvittighed hvis jeg spiser for meget kage.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.