Jer som har brugt ægløsningsteste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
11 svar
1 synes godt om
28. maj 2014

CH2012

Jer som har brugt ægløsningsteste kontinuerligt - følte I da I brugte dem, at det at få et barn blev for meget projekt-agtigt? Eller?

Og hvor lang tid har I brugt æsløsningsteste førend der var gevinst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

esioul

CH2012 skriver:

Jer som har brugt ægløsningsteste kontinuerligt - følte I da I brugte dem, at det at få et barn blev for meget projekt-agtigt? Eller?

Det bliver nemt lidt for planlagt - hvis du forstår

Anmeld

28. maj 2014

modesty

CH2012 skriver:

Jeg synes det blev lidt projekt-agtigt, ja. Hvis man ellers har en fin fertilitet, tænker jeg at det ikke er nødvendigt. Hvis man har prøvet i noget tid, eller ved at man vil få svært ved det, tænker jeg at det nok er en meget god idé, i hvert fald i et par måneder, for at kortlægge hvor ÆL præcist ligger.

Anmeld

28. maj 2014

CH2012

esioul skriver:

Det bliver nemt lidt for planlagt - hvis du forstår

Det synes jeg nemlig også... Og vi har heller ikk gjort brug af dem - kun en enkelt gang...

Men synes efterhånden der er ved at gå lang tid. Ved godt, at efter ens spontane abort skal kroppen lige finde sig selv, men alligevel... 

Anmeld

28. maj 2014

CH2012

modesty skriver:

Jeg synes det blev lidt projekt-agtigt, ja. Hvis man ellers har en fin fertilitet, tænker jeg at det ikke er nødvendigt. Hvis man har prøvet i noget tid, eller ved at man vil få svært ved det, tænker jeg at det nok er en meget god idé, i hvert fald i et par måneder, for at kortlægge hvor ÆL præcist ligger.

Det synes jeg nemlig også... Men som jeg også skrev til esioul, så synes jeg bare vi har prøvet i et godt stykke tid efterhånden. Ved dog godt, at pga. spontan abort skal kroppen ligesom finde sig selv igen... 

Men ved jeg har fået min ægløsning op og køre igen, for den ene gang vi har prøvet at teste var efter den spontane abort, og der blev den positiv. Og kan også mærke den som oftest.

Det man kan sige, er, at vi har været stresset i et godt stykke tid pga. hus der skulle vurderes, osv. og det værste med det er overstået nu, så håber der kommer mere ro på nu... 

Anmeld

28. maj 2014

Chili

CH2012 skriver:

Efter min MA gik der ca 3 måneder også købte jeg nogle CB æl test, da jeg ville finde ud af om jeg havde æl..
Og fandt samtidig ud af at jeg havde æl 9 dage efter 1 mens dag, så lidt tidligere en "normalt" og blev gravid den måned jeg prøvede æl test
Held og lykke

Anmeld

28. maj 2014

CH2012

Chili skriver:

Efter min MA gik der ca 3 måneder også købte jeg nogle CB æl test, da jeg ville finde ud af om jeg havde æl..
Og fandt samtidig ud af at jeg havde æl 9 dage efter 1 mens dag, så lidt tidligere en "normalt" og blev gravid den måned jeg prøvede æl test
Held og lykke

Jo tak
Jeg er stadig i tvivl om brugen af tests - er bange for om det bliver for projekt-agtigt... Men nu må vi se. Vil tænke lidt mere over det Tak for svar under alle omstændigheder

Anmeld

28. maj 2014

modesty

CH2012 skriver:

Det synes jeg nemlig også... Men som jeg også skrev til esioul, så synes jeg bare vi har prøvet i et godt stykke tid efterhånden. Ved dog godt, at pga. spontan abort skal kroppen ligesom finde sig selv igen... 

Men ved jeg har fået min ægløsning op og køre igen, for den ene gang vi har prøvet at teste var efter den spontane abort, og der blev den positiv. Og kan også mærke den som oftest.

Det man kan sige, er, at vi har været stresset i et godt stykke tid pga. hus der skulle vurderes, osv. og det værste med det er overstået nu, så håber der kommer mere ro på nu... 

Håber at det lykkes snart. 

Anmeld

28. maj 2014

Soffy27

Jeg havde en MA i uge 13 med trillinger (de var gået til i uge 8). og havde et stort behov for at få fyldt "tomrummet" hurtigt - købte derfor æl-test og blev gravid i første hug (er nu i 38. uge)
Jo - det blev lidt projekt-agtigt, men manden var heldigvis med på ideen, og vi havde sex konstant i forvejen, så vi vidste bare at den lige skulle have en ekstra skalle når æl var positiv

Anmeld

28. maj 2014

CH2012

modesty skriver:

Håber at det lykkes snart. 

Mange tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.