Erfaringer med Skovlunde-området søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.882 visninger
17 svar
3 synes godt om
28. maj 2014

Mariasbaby

Kære alle.

Er så fantastisk heldig at vi har købt hus i Skovlunde, som vi skal overtage om en måneds tid. I den forbindelse skal vi skifte læge, så vil høre om nogen har gode erfaringer med en læge i lokalområdet?

Desuden er jeg også meget nysgerrig på at høre om jeres erfaringer med vuggestuer/dagplejer i Skovlunde, da vi jo også har en lille på vej

Kh Maria, der GLÆDER sig til at flytte i hus snart og få sin guldklump i armene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

MoartilMarc

Mariasbaby skriver:

Kære alle.

Er så fantastisk heldig at vi har købt hus i Skovlunde, som vi skal overtage om en måneds tid. I den forbindelse skal vi skifte læge, så vil høre om nogen har gode erfaringer med en læge i lokalområdet?

Desuden er jeg også meget nysgerrig på at høre om jeres erfaringer med vuggestuer/dagplejer i Skovlunde, da vi jo også har en lille på vej

Jeg bor i Ballerup tæt på Skovlunde og min mormor og morfar bor i Skovlunde. Jeg har selv læge i Skovlunde,

Men kan nu godt li byen

Anmeld

28. maj 2014

Mariasbaby

MoartilMarc skriver:

Jeg bor i Ballerup tæt på Skovlunde og min mormor og morfar bor i Skovlunde. Jeg har selv læge i Skovlunde,

Men kan nu godt li byen

Hvilken læge har du i Skovlunde og er du tilfreds med vedkommende? 

Anmeld

28. maj 2014

MMOGM

Mariasbaby skriver:

Kære alle.

Hvis det er tæt ved skovlunde centeret, vil jeg klart anbefale lilletoften børnehave/vuggestue.

min søn er SÅ glad for pædagogerne dernede, og de er så kærlige ved børnene.

Dog vil jeg ikke anbefale lægerne ved kilestrædet, da jeg synes den kvindelige læge i huset, taler en smule ned til en, og er stram i betrækket 

Velkommen til skovlunde - vi flytter dog herfra 1/10 da vi har købt hus 

Anmeld

28. maj 2014

Mariasbaby

MMOGM skriver:

Hvis det er tæt ved skovlunde centeret, vil jeg klart anbefale lilletoften børnehave/vuggestue.

Dog vil jeg ikke anbefale lægerne ved kilestrædet, da jeg synes den kvindelige læge i huset, taler en smule ned til en, og er stram i betrækket 

Tak fordi du deler dine erfaringer med mig  Det vil jeg skrive mig bag øret 

Anmeld

28. maj 2014

MoartilMarc

Mariasbaby skriver:

Hvilken læge har du i Skovlunde og er du tilfreds med vedkommende? 

Anne Grethe wøldike
Har altid haft hende. Så er meget godt tilfreds

Anmeld

28. maj 2014

MoartilMarc

MMOGM skriver:

Hvor har i egentlig købt hus?

Anmeld

28. maj 2014

Mariasbaby

MoartilMarc skriver:

Vi har købt hus på Hybenvænget i Skovlunde Syd. Vi glæder os meget til at flytte ind og nyde sommeren i egen have og ikke mindst "bygge rede" inden baby kommer 

Anmeld

28. maj 2014

MoartilMarc

Mariasbaby skriver:

Vi har købt hus på Hybenvænget i Skovlunde Syd. Vi glæder os meget til at flytte ind og nyde sommeren i egen have og ikke mindst "bygge rede" inden baby kommer 

Dejligt ville også ønske vi kunne få lov at købe hus. vil også gerne have egen have

Anmeld

28. maj 2014

MMOGM

MoartilMarc skriver:

Går ud fra at det skulle have været til Mariasbaby? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.