Snart 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
4 svar
6 synes godt om
28. maj 2014

mmsoelberg

ååh hvor er det vildt at min lille pige om 2mdr bliver 1 år! tiden går bare så stærkt .. heldigvis har jeg endnu et år her hjemme med hende 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

Trekløver(:

mmsoelberg skriver:

ååh hvor er det vildt at min lille pige om 2mdr bliver 1 år! tiden går bare så stærkt .. heldigvis har jeg endnu et år her hjemme med hende 

Hvor er hun skøn. Min datter fylder også 1 år om præcis 2 mdr. i dag Det er helt vildt som tiden dog går

Dejligt du kan gå hjemme med hende 1 år endnu. Min datter skal også først i dp til december. Er dejligt at have tiden med dem, når de er så små

Anmeld

28. maj 2014

mommy1991

mmsoelberg skriver:

Ja tiden er bare gået såå stærkt. Min søn bliver også 1 år om to mdr (D. 27. Juli). 

Hvordan kan det være du har et år mere? 

Min søn starter vuggestue 1. August

Anmeld

28. maj 2014

mmsoelberg

M_V skriver:

Hvor er hun skøn. Min datter fylder også 1 år om præcis 2 mdr. i dag Det er helt vildt som tiden dog går

Dejligt du kan gå hjemme med hende 1 år endnu. Min datter skal også først i dp til december. Er dejligt at have tiden med dem, når de er så små

Tak skal du have Zoey bliver 1 år d. 20 juli  

Anmeld

28. maj 2014

mmsoelberg

emmagirl skriver:

Ja tiden er bare gået såå stærkt. Min søn bliver også 1 år om to mdr (D. 27. Juli). 

Hvordan kan det være du har et år mere? 

Min søn starter vuggestue 1. August

Tak, Zoey har fødselsdag d. 20 juli 

Jeg har valgt at blive hjemme et år til og passe hende selv. Og så er det dejlig nemt da jeg bor i københavns kommune, og derfor kan få tilskud til pasning af eget barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.