Hjallerup Marked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2014

mor88

Mirjam123 skriver:

Er der stort set os hvert år. Og har da haft min datter med. Og har os tænkt mig at tage derned imorgen med hende. Hun er 4 år.

Hvad er der af aktiviteter der optager din datter, om jeg må spørge? har ikke lyst til at køre derop, hvis hun kommer til at kede sig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

For tre år siden var jeg deroppe med min ekskæreste og hans familie (de er deroppe hver år). 

På det tidspunkt var hans ældste niece 3, næsten 4. Og hun hyggede sig gevaldigt. Tivoliet var vidst ret sjovt for hende, og nogle af boderne solgte jo slik, legetøj og dyr  

Vil heller ikke mene at folk er hensynsløse i dagtimerne. Men det er jo meget forskelligt. Man kan jo være uheldig at støde ind i en fulderik eller to 

Anmeld

29. maj 2014

Steinbrenner

Vi tager på Hjallerup hvert år sammen med min søster og hendes familie.

så campere vi på camping pladsen fra torsdag til søndag, vi har til sammen 7 børn i alderen 1,1/2 til 10 år.

vi tager på markedspladen et par gange om dagen og hygger os med at kigge på dyr, ting og skrammel, ellers går vi en tur i Tivoli.

Ungerne glæder sig hvert år til vi skal afsted, mine to store sidder lige nu og tripper i sofaen for at vi skal komme afsted

Synes ikke jeg har oplevet at der bliver skubbet og sådan i dagtimerne men om aftenen kan der sagtens opstå et par slagsmål eller to, der sidder vi i forteltet med venner og familie og hygger med mad og en smule vin

Anmeld

29. maj 2014

Mamalou

Jeg har været der i dag med min søn på 3 år og hans søster på 7 år. Jeg synes der var en del for børnene i Tivoli afdelingen. Vi tog hjem ved 16 tiden, og der var folk så småt ved at være fulde.

Jeg synes det er fint at tage børnene med - gør det gerne til næste år også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.