Kryds alle fingre tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
9 svar
10 synes godt om
27. maj 2014

StudPsyk

Det har jeg virkelig brug for! Jeg skal op i statistik-eksamen fra helvede i morgen! Og jeg ved sgu ikke, jeg har ikke helt styr på det og synes det er svært. For det er uden hjælpemidler, og det er altså bare meget at skulle udenad! Især når man er psykologistuderende, og den slags matematik ikke lige er den stærke side Øv! Det er fra 9-12, så håber i vil krydse fingre! Jeg vil bare bestå, jeg ville blive lykkelig for et 2-tal!!!

På den lyse side har jeg i dag fået besked på, at jeg har fået min 1. prioritet om valgfag på næste semester, så jeg skal have et helt fag som kun handler om børns sprogtilegnelse! Iiih jeg glæder mig  Og endnu vildere, at jeg på dette tidspunkt næste år skal aflevere bachelor.. Tiden flyver!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

Mor til F

Janne T. skriver:

Det har jeg virkelig brug for! Jeg skal op i statistik-eksamen fra helvede i morgen! Og jeg ved sgu ikke, jeg har ikke helt styr på det og synes det er svært. For det er uden hjælpemidler, og det er altså bare meget at skulle udenad! Især når man er psykologistuderende, og den slags matematik ikke lige er den stærke side Øv! Det er fra 9-12, så håber i vil krydse fingre! Jeg vil bare bestå, jeg ville blive lykkelig for et 2-tal!!!

På den lyse side har jeg i dag fået besked på, at jeg har fået min 1. prioritet om valgfag på næste semester, så jeg skal have et helt fag som kun handler om børns sprogtilegnelse! Iiih jeg glæder mig  Og endnu vildere, at jeg på dette tidspunkt næste år skal aflevere bachelor.. Tiden flyver!

Jeg  for dig Held og lykke med eksamen imorgen. 

Anmeld

27. maj 2014

Bak

Janne T. skriver:

Knæk og bræk i morgen

Anmeld

27. maj 2014

Michella2

Janne T. skriver:

Held og lykke 

Statistik er heldigvis ikke det værste, men kan udemærket godt forstå dig når det er uden hjælpemidler!

stort  Og 

Anmeld

27. maj 2014

StudPsyk

Held og lykke 

Statistik er heldigvis ikke det værste, men kan udemærket godt forstå dig når det er uden hjælpemidler!

stort  Og 

Det synes jeg med den her slags statistik :/ Jeg synes det var fint nok i gymnasiet, men der er bare så sindssygt mange statistiske tests vi skal huske forskel på, og så skal man bruge en anden hvis dataene er sådan og sådan, og så skal den følges op med en ekstra test, og det skal rapporteres sådan, og blablabla.. Øv! Men jeg ved vi skal have halvdelen rigtig for at bestå, så jeg håber lidt jeg kan klare minimumskravet

Og tak

Anmeld

27. maj 2014

Tip!

Held og lykke... 

Jeg var oppe for knap en måned siden, og jeg synes mine eksamination gik dårligt, men fik alligevel et 7 tal.. Jeg forventede også 2.. 

You Can do it... 

Næste år ved denne tid skriver jeg også bachelor, mega spændende.. 

Anmeld

27. maj 2014

StudPsyk

Twinkle little star skriver:

Held og lykke... 

Jeg var oppe for knap en måned siden, og jeg synes mine eksamination gik dårligt, men fik alligevel et 7 tal.. Jeg forventede også 2.. 

You Can do it... 

Næste år ved denne tid skriver jeg også bachelor, mega spændende.. 

Håber det går ligedan  Jeg skal bare have halvdelen rigtig! Vi har to gamle eksamenssæt tilgængelige, og det ene af dem går det bare der ud af, den anden fatter jeg ikke en skid, så det kan gå begge veje!

Anmeld

27. maj 2014

Tip!

Janne T. skriver:

Håber det går ligedan  Jeg skal bare have halvdelen rigtig! Vi har to gamle eksamenssæt tilgængelige, og det ene af dem går det bare der ud af, den anden fatter jeg ikke en skid, så det kan gå begge veje!

Puha... 

Vi var oppe og forsvare vores opgave.. Identitets dannelse og den narretive livsfortælling med elite idræts udøvere, hvor vi lavede selfie døgn, og de skulle lave en kort video med dem selv...

Håber det går godt, og lav lige en Update imorgen...  

Anmeld

27. maj 2014

Pinkypie

Krydser alt hvad der kan krydses 

Anmeld

28. maj 2014

StudPsyk

Tusind tak for de krydsede fingre, er sikker på de hjalp! Det gik ud over alle forventninger godt. Jeg kan jo ikke med sikkerhed vide at jeg har gjort det rigtigt, men den første del med multiple choice ved jeg mere 100% sikkerhed jeg har langt de fleste rigtigt. Del 3 med cases hvor man skal finde ud af hvilken statistisk test man skal bruge og så beregne dem, er det der har givet mig kæmpe tudeture, frodi jeg synes det er så svært og har gjort det forkert når jeg har øvet mig på gamle eksamenssæt!

Men jeg kunne finde ud af det i dag Og da jeg checkede med nogle andre for årgangen havde de gjort det samme, så jeg er ret sikker på det er rigtigt.

Så ikke alene er jeg 99,9% sikker på jeg ikke dumper, jeg tror sågar jeg kan få en ganske udmærket karakter ud af det (fx 7) og ikke det 2-tal jeg bare håååbede jeg i det mindste kunne få!

Fantastisk dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.