El radiator???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. maj 2014

mortilsilke

Hejsa. 

Er der nogle herinde der varmer deres lejlighed op med el radiator? Som IKKE har brændeovn eller lign. Og som også bruger opvaskemaskine og vaskemaskine og tørretumbler forholdsvis tit, der kan fortælle mig hvor meget i giver af penge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

mortilsilke

Opper lige 

Anmeld

27. maj 2014

NasimG

Jeg kan fortælle at vi boede i en lejlighed med el radiator og ingen vaskemaskine, opvaskemaskine eller tørretumbler og fik en kæmpe efter regning. Vi regnede os frem til at det havde kostet os 1750 om måneden kun for el. Vi var kun to i en lille lejlighed og var bortrejst tre måneder ud af et år, så det er sindssyg dyrt at have el opvarmning. :-( 

Anmeld

27. maj 2014

mortilsilke

Ja, vi har ingen mulighed for at flytte de næste 2-3 år ihvertfald, og har lige regnet ud at vi skal finde 2000kr mere om måneden i et i forvejen helt skrabet budget pga el regning. Ikke hvad man mangler at få af vide med en bebs i maven. 

Anmeld

28. maj 2014

NasimG

Vi flyttede hurtig væk men det er synd for jer. Snak evt med jeres udlejere om det nye regle som kom til nytår. Det er noget med at hvis han registrerer i kommunen at I har el opvarmning, så vil I få en masse rabat på jeres el regning hvergang I har brugt for 4000kr. Jeg er ikke helt ind i det men ved at reglen eksisterer og du kan læse om det på nettet. ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.