Slimprop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
4 svar
1 synes godt om
27. maj 2014

Drømmen <3

Hej piger. 

Håber virkelig i kan hjælpe mig. Jeg er førstegangs gravid og er i uge 36. Igår kom der en undskyld mit udtryk klat slim da jeg tørte mig men kunne godt mærke da den gled ud! Den var gennemsigtig gele agtig. Og idag da jeg tørrede mig var det udflåd agtigt. Kan det være min slip prop og hvad betyder dette?? Skal jeg kontakte nogen eller noget? 

Håber nogen kan hjælpe! På forhånd tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

Trekløver(:

Drømmen <3 skriver:

Hej piger. 

Håber virkelig i kan hjælpe mig. Jeg er førstegangs gravid og er i uge 36. Igår kom der en undskyld mit udtryk klat slim da jeg tørte mig men kunne godt mærke da den gled ud! Den var gennemsigtig gele agtig. Og idag da jeg tørrede mig var det udflåd agtigt. Kan det være min slip prop og hvad betyder dette?? Skal jeg kontakte nogen eller noget? 

Det er nok slimproppen der er gået. Du skal ikke kontakte nogen, da slimproppen sagtens kan gendanne sig igen, men det kan også være at fødslen er lige om hjørnet.

Ville bare tage det som det kommer

Anmeld

27. maj 2014

Anonymo

Hej piger. 

Jeg tabte mig slimprop 30+ og 37+, her hvor jeg bor ser man ikke det som et tegn på fødsel 

Jeg fødte 42+0 

Anmeld

27. maj 2014

Drømmen <3

Er der slet ikke andre der vil dele deres mening? 

Anmeld

27. maj 2014

Papillon

Jeg oplevede det samme forleden (i 37. uge)

Vi har fået at vide til fødselsforberedelse, at når man er nået forbi det tidspunkt, hvor de alligevel ikke vil forsøge at stoppe evt. fødsel (uge 33-34 tror jeg), er der ingen grund til at ringe angående slimpropper og tegnblødninger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.