Så er han kommet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2014

Zicla

Stort tillykke med den smækker lækker dreng...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

LinLin

Tillykke

Anmeld

28. maj 2014

Sunsmile

Katrine Alsgaard skriver:

Så kom vores dejlige søn endelig til verden d. 1 maj 2014, det er lidt sent jeg skriver men, der har været en del at se til og jeg selv har været længe om at komme på toppen efter det endte med akut kejsersnit. Vi havde et langt og hårdt forløb, hvor intet gik som forventet:/ 

men men vi fik verdens dejligste og største gave ud af det, det er det største nogensinde, vi er så forelsket i vores skønne dreng William som i morgen er 1 mdr gammel, det går virkelig stærkt. 

Han vejede 4000g og 51 cm ved fødslen 

det billede hvor han har hvid hue på er taget kort efter han blev født  

Ååårh hvor dejligt Han ser så lækker ud.

TILLYKKE med din dejlig dreng

Anmeld

16. juli 2014

Katrine Alsgaard

Røverdatter skriver:

Kæmpesød dreng :-) tillykke. Og min fødsel endte også i akut kejsersnit efter jeg egentlig havde planglagt en hjemmefødsel. Hvis du får brug for at tale om det med en udenforstående er du meget velkommen til at sende en pb. Jeg ved hvor meget man kan finde på at holde inde, men som er utrolig vigtigt at få snakket om :-) så bare sig til. Igen et stort tillyke :-)

Tusind tak alle sammen, ja han er en rigtig lækkermås og tak røverdatter, for din fine besked, det er dejligt at vide at jeg kan skrive hvis jeg får brug for dette ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.