Hej de skønne damer.
mig og min eks kæreste er gået fra hinanden efter 5 år, dette skete pga en masse rod han lavede, og til sidst fik jeg nok og flyttede ud med vores fælles barn på 19 mdr.
jeg har fået fuldeforældremyndigheden over vores barn, da jeg frygtede kæresten kunne flygte med vores barn til udlandet. Han stammer fra udlandet men er nu dansk statsborger, han har familie i udlandet.
han underskrev ret hurtig, selvom jeg bad ham læse alt igennem og tænke over det i nogle dage. Men han skrev under med det samme.
han har set vores barn 2 gange om ugen. Ca 8 om ugen. Jeg vil så gerne have han har et forhold til vores barn, da jeg på ingen måder vil have vores barn føler mAngel af sin far i sit liv.
fremover er aftalen han ser ham 2 gange om ugen en dag i 3-5 timer og en dag hvor han bliver hentet ved 20 tid til næste morgen kl 12.
jeg føler de ser hinanden for lidt, og bliver faktisk ked af det på min søns vegne.
Han er startet i en ny vuggestue og allerede fra næste uge dæksel j arbejde igen og spurgte om det var muligt at han var mandagen med vores søn i vuggestuen. Hvor af han sagde nej.
spørgsmålet er så om jeg overhovedet har ret til at bede ham se sin søn 2 gang ugentlig ?
Og og det jo ikke faste dage, han siger det altid i sidste minut
Anmeld