Skære tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
10 svar
2 synes godt om
26. maj 2014

Trekløver(:

Hej mødre og fædre.

Min datter på snart 10 måneder skære tænder næsten HELE TIDEN. Det har stået på nogle få dage. Det lyder fordærdeligt Og er bange for om det kan skade hendes små bisser?

Andre med sådan en lille størrelse som skære tænder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

modesty

M_V skriver:

Hej mødre og fædre.

Min datter på snart 10 måneder skære tænder næsten HELE TIDEN. Det har stået på nogle få dage. Det lyder fordærdeligt Og er bange for om det kan skade hendes små bisser?

Jep. Tror det tog godt og vel et halvt års tid før han holdt helt op.

Anmeld

26. maj 2014

Trekløver(:

modesty skriver:

Jep. Tror det tog godt og vel et halvt års tid før han holdt helt op.

Puha.... Håber ikke det vare lige så længe her- får kryb af lyden

Anmeld

26. maj 2014

Mother-love

Det er meget normalt de gør det i en periode. Kan ikke huske hvor lang tid Isabella gjorde. For mig føltes det som en evighed for det er så skrækkeligt at høre på. Hader den lyd

Men du skal skære tænder i flere år før dine tænder begynder og vise skade af det. Så du skal ikke være bekymret.

Anmeld

26. maj 2014

Trekløver(:

Havanagila skriver:

Det er meget normalt de gør det i en periode. Kan ikke huske hvor lang tid Isabella gjorde. For mig føltes det som en evighed for det er så skrækkeligt at høre på. Hader den lyd

Men du skal skære tænder i flere år før dine tænder begynder og vise skade af det. Så du skal ikke være bekymret.

dejligt at høre det ikke er unormalt og at tænderne ikke lider skade over en kort periode. Ja det er nemlig en meget ubehagelig lyd

Anmeld

26. maj 2014

L&V

Det gør min søn os og min datter gjorde det os lige en overgang. Tror de "opdager" de har tænder

Anmeld

26. maj 2014

Trekløver(:

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det gør min søn os og min datter gjorde det os lige en overgang. Tror de "opdager" de har tænder

Ja det er nok det Håber bare ikke det skal vare så længe

Anmeld

26. maj 2014

Clisolka

M_V skriver:

Hej mødre og fædre.

Uh det er (desværre) helt normalt i den alder 

Min datter gjorde det også meget, da hun opdagede at hun kunne det  Det var heldigvis ikke så lang tid hun gjorde det, men lige pludselig en dag stoppede hun 

Jeg har stadig en tandløs baby på snart 9 mrd. herhjemme, men jeg glæder mig bestemt ikke til den lyd igen 

Anmeld

26. maj 2014

cwl

Min pige (4 år) gør det rigtig meget om natten og tandlægen siger at der ikke er noget at gøre ved det, medmindre hun får ondt af det. Det er først ved de blivende tænder de gør noget ved det.

Anmeld

26. maj 2014

Trekløver(:

Babymor1013 skriver:

Uh det er (desværre) helt normalt i den alder 

Min datter gjorde det også meget, da hun opdagede at hun kunne det  Det var heldigvis ikke så lang tid hun gjorde det, men lige pludselig en dag stoppede hun 

Jeg har stadig en tandløs baby på snart 9 mrd. herhjemme, men jeg glæder mig bestemt ikke til den lyd igen 

Dejligt det kun var en kort periode, håber lillebror gør hende kunsten efter samt min datter, for ja den lyder er ret belastende, kan slet ikke have lyden men også rart at vide tænderne ikke tager skade, det var jeg nemlig bange for, fordi hun gør det så ofte som hun gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.