Argh sg*, f*nden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
3 svar
1 synes godt om
26. maj 2014

Leneur

Skulle jo have været i retten i morgen ang ophævelse af fælles forældremyndighed men det bliver ikke til noget da idiotens advokat er udtrådt af sagen, da hun ikke kan få kontakt til ham, eller finde ham, så sagen er udskudt til 1. juli og hvis han heller ikke er "fundet" der bliver han efterlyst i statstidende, så atter en gang bliver det hele trukket i langdrag men tager det trods alt som en sejr, selvom jeg nu gerne ville have det overstået, da det er noget af en psykisk belastning at rende rundt med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

Ciss

Det er da lidt af en omgang. Håper der snart kommer orden på det hele.

Anmeld

26. maj 2014

M&F&C

Han er da rigtig dygtig…..
Håber det virkelig kun falder ud til din fordel, at han laver forsvindingsnumre og virker til at være temmelig ligeglad med det hele.
Selvom at det må være drøn hamrende irriterende at vente på sådan noget. Min store datters bio-far trak også faderskabssagen i langdrag, man undrer sig virkelig over de gider, og ikke bare får det overstået. Her tog det 23 måneder!

Anmeld

26. maj 2014

Tip!

Sikke en røv... 

Jeg husker tydeligt dagen inden jeg skulle afsted i retten, da ringede min advokat og sagen var udsat pga begravelse i familien.. Jeg hylede stor stil... Så tæt på, og så alligevel ikke..

Han har ikke mange chancer for at vinde sagen, så husk på at det kun er et spørgsmål om tid før du vinder sagen...  

Hovedet op, og fremad..

Knus til dig..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.