Hihihi kan man andet end elske ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. august 2009

LineD

Hihihi vil lige dele en lidt sjov oplevselse med jer

For nogle uger siden måtte vi desværre vinke farvel til min mands elskede gamle røde golf fra 85, det holdt så hårdt for ham, og jeg er ikke meget for at dele stationcar'en fordi han arbejder med svin og den lugt sætter sig bare sådan!

Så jeg gav ham en lækker 45 scooter og lidt sejt gear til den
Han blev jo rigtig glad, nu har han så kørt den et par uger og det er gået rigtig fint (Det er første gang han har haft og kørt en scooter)...

Her fra morgenen af vækker den kære mand mig så og siger scooteren bare IKKE vil starte, jeg tager tøj på og smutter i garagen og spørger om der er benzin på. JAJA den er helt fuld... (OK så tænker jeg ikke mere over det)...

Jeg prøver og lortet starter bare IKKE, så kigger jeg på tankmåleren, den siger absolut EMPTY... Hmm jeg spørger så manden igen, er du SIKKER på der er benzin på, JA siger han insisterende og pejer derefter på den lille boks ved håndbremsen (den der viser bremsevæske) og siger: Du kan jo selv se den er fuld...

Hihi jeg skreg af grin... (Man skulle nok have været der )

Jeg spørger så jamen tankmåleren her på dit display siger jo tom?
- Jamen den måler da ikke benzinen (I en rigtig, det ved du ikke noget om tøs stemme ) ...

Så det bette fjols kunne jo simpelthen ikke forstå det

Jeg fik fortalt ham hvad der målte hvad og så tændte lyspæren og han blev bare så flov

Så han blev kørt i bil på arbejde idag og så måtte jeg jo tanke scooteren for ham...

Hihi kan man andet end at elske sådan et fjollehoved

Jeg kan stadig more mig over det nu, han var bare så sød da han befippet blev ved med at sige at der altså var MASSER af benzin på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LineD skriver:

Hihihi vil lige dele en lidt sjov oplevselse med jer

For nogle uger siden måtte vi desværre vinke farvel til min mands elskede gamle røde golf fra 85, det holdt så hårdt for ham, og jeg er ikke meget for at dele stationcar'en fordi han arbejder med svin og den lugt sætter sig bare sådan!

Så jeg gav ham en lækker 45 scooter og lidt sejt gear til den
Han blev jo rigtig glad, nu har han så kørt den et par uger og det er gået rigtig fint (Det er første gang han har haft og kørt en scooter)...

Her fra morgenen af vækker den kære mand mig så og siger scooteren bare IKKE vil starte, jeg tager tøj på og smutter i garagen og spørger om der er benzin på. JAJA den er helt fuld... (OK så tænker jeg ikke mere over det)...

Jeg prøver og lortet starter bare IKKE, så kigger jeg på tankmåleren, den siger absolut EMPTY... Hmm jeg spørger så manden igen, er du SIKKER på der er benzin på, JA siger han insisterende og pejer derefter på den lille boks ved håndbremsen (den der viser bremsevæske) og siger: Du kan jo selv se den er fuld...

Hihi jeg skreg af grin... (Man skulle nok have været der )

Jeg spørger så jamen tankmåleren her på dit display siger jo tom?
- Jamen den måler da ikke benzinen (I en rigtig, det ved du ikke noget om tøs stemme ) ...

Så det bette fjols kunne jo simpelthen ikke forstå det

Jeg fik fortalt ham hvad der målte hvad og så tændte lyspæren og han blev bare så flov

Så han blev kørt i bil på arbejde idag og så måtte jeg jo tanke scooteren for ham...

Hihi kan man andet end at elske sådan et fjollehoved

Jeg kan stadig more mig over det nu, han var bare så sød da han befippet blev ved med at sige at der altså var MASSER af benzin på

hvor sødt, men sikke en stakkels fyr..

Anmeld

12. august 2009

Bubbi

Det er god stil.. Sikke på at den kommer til at mangle benzin hele vinteren, nu når han har fundet ud af at han kan blive kørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.