I dag skal vi til lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
5 svar
2 synes godt om
26. maj 2014

Anonym trådstarter

Ja det er lige hvad vi skal.
Vi har været i gang med pb2 i 14 mdr nu. Så nu skal vi til lægen og se hvad der så skal ske..

Den første blev lavet i 1. cyklus. Så det med at det er svært at blive gravid, er noget helt nyt for mig.

Tankerne kører rundt i hovedet på mig.
Hvad skal der ske?
Mon jeg fejler noget?
Mon min kæreste fejler noget?
Får vi nogensinde flere børn?

åh.. håber på at jeg kan komme hjem med noget brugbart..

Nå blot et lille nervøst pip fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

Frk.S

Held og lykke med det. 

Håber at i snart har held til at få nr. 2.

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Held og lykke med det. 

Håber at i snart har held til at få nr. 2.

Tusind tak.

Det håber jeg også. Synes godt nok jeg er ved at være utålmodig

Anmeld

26. maj 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Ja det er lige hvad vi skal.
Vi har været i gang med pb2 i 14 mdr nu. Så nu skal vi til lægen og se hvad der så skal ske..

Den første blev lavet i 1. cyklus. Så det med at det er svært at blive gravid, er noget helt nyt for mig.

Tankerne kører rundt i hovedet på mig.
Hvad skal der ske?
Mon jeg fejler noget?
Mon min kæreste fejler noget?
Får vi nogensinde flere børn?

åh.. håber på at jeg kan komme hjem med noget brugbart..

Nå blot et lille nervøst pip fra mig

Kan godt forstå at du er nervøs/spændt. Og jeg kan ikke hjælpe dig med hvad der skal ske, for jeg har ikke prøvet det selv endnu. Men jeg tror mest det bare er en snak første gang og så måske en henvisning videre.

Jeg kan dog forholde mig til dine tanker, om at det pludselig er svært at blive gravid. Ved første barn blev jeg gravid i 5. cyklus og denne gang har vi også været i gang i 14 måneder uden held 

Min mand har været syg, så vi ved at han er en medvirkende årsag til, at det har taget længere tid, men begynder også at tænke på, om jeg fejler noget  Og tanken om, at vi måske ikke får flere børn har ramt et par gange, men jeg prøver at bevare optimismen!

Jeg skal til lægen i morgen (ikke med det formål), men jeg tror også lige, jeg bringer det op og så må vi se, hvad hun siger 

Jeg krydser fingre for, at I går derfra klogere og at det snart lykkes for jer!

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Kan godt forstå at du er nervøs/spændt. Og jeg kan ikke hjælpe dig med hvad der skal ske, for jeg har ikke prøvet det selv endnu. Men jeg tror mest det bare er en snak første gang og så måske en henvisning videre.

Jeg kan dog forholde mig til dine tanker, om at det pludselig er svært at blive gravid. Ved første barn blev jeg gravid i 5. cyklus og denne gang har vi også været i gang i 14 måneder uden held 

Min mand har været syg, så vi ved at han er en medvirkende årsag til, at det har taget længere tid, men begynder også at tænke på, om jeg fejler noget  Og tanken om, at vi måske ikke får flere børn har ramt et par gange, men jeg prøver at bevare optimismen!

Jeg skal til lægen i morgen (ikke med det formål), men jeg tror også lige, jeg bringer det op og så må vi se, hvad hun siger 

Jeg krydser fingre for, at I går derfra klogere og at det snart lykkes for jer!

Jeg er 97% sikker på at det er mig den er gal med.

Min cyklus er kun regelmæssig i ca. 3 mdr, så finder den pludselig en anden længde. Nu har vi brug æl teste i et par mdr. og sidst jeg havde æl var den meget kort. Så jeg er sikker på at det har en indvirkning.

Men ja.. Nu må vi se. Håber i hvert fald at min læge lytter til os og vil gøre sit bedste for at hjælpe

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

UPDATE.

Da jeg kom ned til lægen snakkede vi frem og tilbage om min cyklus, hvor lang tid vi havde prøvet, hvilken prævention vi før havde brugt, osv.

Lægen henviser så min kæreste til en sædprøve og jeg skal til en gynækolog.

Hun foretog også en gynækologisk undersøgelse og sendte nogle poder til prøve, som jeg så får svar på hos gynækologen.

Hun mente ikke at nogen af os fejler noget, når nu vi allerede har et barn, som blev lavet i første forsøg, men at gynækologen måske kunne give et lille skub på vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.