Genial, gal eller doven :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
7 svar
3 synes godt om
25. maj 2014

fo82

Tja - jeg havde jo denneher pakke gær der skulle bruges , og min køkkenmaskine følte sig forsømt - så jeg biksede da lige to kringler med marcipanremonce og rosiner sammen :-)

bagefter lå der en del mel på bordet - og det der med en tør klud ender altid med mel på gulvet og dtøvsugning 

så TADA - frem med støvsugeren og så støvsuger man da køkkenvinduet for mel :-D jeg synes jo selv at jeg er genial :-D 

hvad af siger i tøser ? Er jeg helt gak gak? :-P :-D 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Troldemommi

fo82 skriver:

Tja - jeg havde jo denneher pakke gær der skulle bruges , og min køkkenmaskine følte sig forsømt - så jeg biksede da lige to kringler med marcipanremonce og rosiner sammen :-)

bagefter lå der en del mel på bordet - og det der med en tør klud ender altid med mel på gulvet og dtøvsugning 

så TADA - frem med støvsugeren og så støvsuger man da køkkenvinduet for mel :-D jeg synes jo selv at jeg er genial :-D 

Jo det er smart nok, jeg har bare lært at støvsugeren ikke har godt af den støv mel laver, men det går nok der er jo filter i støvsugeren 

Monica 

Anmeld

25. maj 2014

fo82

Hm... Det er da lidt håbløst hvis en støvsuger ikke kan tåle støv? :-P :-D 

Anmeld

25. maj 2014

Matuk

Tænker ikke der sker noget ved at støvsuge mel op. 

Når der nogen gange ryger noget på gulvet herhjemme, bliver det da også støvsuget op. 

Har dog aldrig selv støvsuget mit køkkenbord. 

Anmeld

25. maj 2014

Troldemommi

fo82 skriver:

Hm... Det er da lidt håbløst hvis en støvsuger ikke kan tåle støv? :-P :-D 

Ja egentligt men det er vist fordi det er så fint støv, men jeg tror også det kommer an på hvilken støvsuger man har og i hvilke mængder mel den skal suge op 

Anmeld

25. maj 2014

Ka+Ma=Be

Husk lige køkkenhygiejnen en støvsuger på køkkenbordet er ikke særligt lækkert

Anmeld

25. maj 2014

fo82

Ka+Ma=Be skriver:

Husk lige køkkenhygiejnen en støvsuger på køkkenbordet er ikke særligt lækkert

En skoldhed klud med sæbe og en omgang sprit gør meget ved det ;-)

og det var ikke hele sugeren kun enden af slangen ;-) 

Anmeld

25. maj 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
fo82 skriver:

Det ku jeg ogs have fundet på ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.