Lige et spørgsmål - til nogen der har været her ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
5 svar
1 synes godt om
25. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har bare lige et lille spørgsmål - hvis man bliver videre sendt til behandling....

Hvis man vejer mere end sin idial vægt - kan man så ikke komme videre i behandling før man evt. har tabt sig det man vejer over sin idial vægt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har bare lige et lille spørgsmål - hvis man bliver videre sendt til behandling....

Hvis man vejer mere end sin idial vægt - kan man så ikke komme videre i behandling før man evt. har tabt sig det man vejer over sin idial vægt? 

De fleste klinikker forlanger et BMI på 30 inden man kan komme i gang.

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

De fleste klinikker forlanger et BMI på 30 inden man kan komme i gang.

Okay tak - så har jeg lidt at gå efter

Anmeld

25. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Okay tak - så har jeg lidt at gå efter

Men det er tit klinikkerne kan hjælpe en med kostplan og lign

Anmeld

25. maj 2014

Fru Ebied

Anonym skriver:

Hej.

Vi er igang med behandling på en privatklinik.

Hvis det er en klinik der har overenskomst med sygesikringen er insemination gratis med en henvisning fra din egen læge. 

Min BMI er på 40.

Det offentlige tager ingen ind med en BMI over 35. Er din BMI 35 når du henvender dig, skal du tabe 10% af din vægt før i går i gang.

IVF og ICMI er altid på fuld egenbetaling i det private system.

Pøj pøj med det hele

Anmeld

25. maj 2014

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Vi er igang med behandling på en privatklinik.

Hvis det er en klinik der har overenskomst med sygesikringen er insemination gratis med en henvisning fra din egen læge. 

Min BMI er på 40.

Det offentlige tager ingen ind med en BMI over 35. Er din BMI 35 når du henvender dig, skal du tabe 10% af din vægt før i går i gang.

IVF og ICMI er altid på fuld egenbetaling i det private system.

Pøj pøj med det hele

Jeg er henvist fra vores lokale sygehus til Odense sygehus - afventer brevet med tid til første samtale

Okay, over 35 er den ikke

Men vi har snakket om herhjemme at lægge vores kost om - og skære ned på de søde sager. Ville nok også være godt, hvis vores drøm går i opfyldelse - og jeg skulle blive gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.