Hemmeligheder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Næ, ikke siden han faldt på knæ juleaften 2011 med en stor diamantring... 

Han har dog også haft mig ude til en meget skøn, intim 5 retters middag med tilhørende vinmenu, men det var da vi var nyforelskede 

Nu er der lidt langt mellem diamanterne og middagene, men vi ahr det godt alligevel 

Spændene hvad manden din finder på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Min kæreste prøver, men jeg kan altså altid fornemme, der er noget på færde flere dage i forvejen For det meste lader jeg som om jeg bliver overrasket, det er jo virkelig sødt af ham! 

Hov, det passer faktisk ikke! Han har for nylig overrasket mig! Vi var for et par måneder siden på ferie. Jeg havde godt luret, at han måske ville fri på turen, men havde forventet det ville være på min fødselsdag!  Da hans så friede så snart vi kom op på hotellet efter en 14 timers flyvetur, ja.. Så blev jeg lidt overrasket! Ringen var lige så stor en overraskelse - den er simpelthen så smuk. Ja, troede faktisk ikke han havde så god smag! 

Anmeld

25. maj 2014

M&N

MyLove E skriver:

Hej dav :-)
Jeg har fødselsdag i morgen. Men manden kommer sent hjem. Så han har lavet en hemmelighed til mig i dag ;-) Vi har lige afleveret sønnen ;-);-);-)

Ihh det bliver spændende, tror vi skal ud og spise men ved bare ikke rigtig hvor :-)

Laver jeres mænd hemmelige til jer en gang imellem???

Tillykke med imorgen :-) Håber din mand har haft planlagt noget helt særligt for dig idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.