Vænner man sig nogensinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
4 svar
3 synes godt om
25. maj 2014

Flødebollen

... Til ikke at kunne lykkes med at blive gravid? 

Jeg tog mig selv i her til aften at være helt i tvivl om, hvor længe det nu er, vi har været i gang.. 

Bryllup, som netop er veloverstået, har fyldt meget. Rigtig meget, så der har været minimal overskud til andet fokus..

Jo, hurra - har nu tabt mig 9 kg. Men mangler stadig 13 for at komme i behandling. 

Er naturligvis stolt, men det føles som en uendelig kamp.. 

Øvbøvs - sådan et indlæg er det her:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Savvy

Skulle selv tabe 13 kg inden jeg kunne komme i behandling og det var også efter et veloverstået bryllup som tog alle tankerne væk fra projekt baby, men alle de tanker jeg havde brugt på at tænke bryllup, kunne jeg nu fokusere på 'projekt luk munden' jeg hoppede på dukan kuren og var SUPER opsat på at inden oktober - startede 1. August sidste år - at jeg ville have tabt 13 kg. Jeg endte faktisk med at tabe 13 kg på 23 dage fordi jeg virkelig VIRKELIG ikke ville ødelægge denne chance, for hverken min mand eller jeg vi kom i behandling og jeg er i dag 33+3 - det kan sagtens lykkes dig og jeg krydser alt for at du hverken giver op på projekt baby eller dig selv at du alledere har tabt 9 kg viser jo også bare du er på rette vej og ønsker dig held og lykke - det kan være du er heldig at stå med en test om 4-6 måneder knus

Anmeld

25. maj 2014

et-ønske

Først skal du lige have et

Jeg tænker det er helt normalt at have det som dig, man har lyst til at give op og tror ikke på noget som helst. Min første datter er med min ex - og da vi, min nuværende mand og jeg gik igang var jeg sikker på det ville gå lige så hurtigt. Det gjorde det ikke
Jeg var så modløs til sidst, og min mand kæmpede for at jeg skulle bevare troen! Jeg forsøgte mig med motion og ja lidt ændret livsstil (der var intet krav om vægttab - men gyn havde naturligvis opfordret til det!).

Jeg tabte mig en smule, men kom i ret god form blev gravid ved første IUI og er 37+6 med tvillinger

Tro på det det skal nok lykkedes

Anmeld

25. maj 2014

Flødebollen

Skulle selv tabe 13 kg inden jeg kunne komme i behandling og det var også efter et veloverstået bryllup som tog alle tankerne væk fra projekt baby, men alle de tanker jeg havde brugt på at tænke bryllup, kunne jeg nu fokusere på 'projekt luk munden' jeg hoppede på dukan kuren og var SUPER opsat på at inden oktober - startede 1. August sidste år - at jeg ville have tabt 13 kg. Jeg endte faktisk med at tabe 13 kg på 23 dage fordi jeg virkelig VIRKELIG ikke ville ødelægge denne chance, for hverken min mand eller jeg vi kom i behandling og jeg er i dag 33+3 - det kan sagtens lykkes dig og jeg krydser alt for at du hverken giver op på projekt baby eller dig selv at du alledere har tabt 9 kg viser jo også bare du er på rette vej og ønsker dig held og lykke - det kan være du er heldig at stå med en test om 4-6 måneder knus

Tak for dit søde svar

jeg har også prøvet dukankuren - problemet med mig er, at jeg ikke holder længe.. Jeg skal have en livsstilsændring, og det er jeg rigtig godt på vej til.. De første 9 kg er tabt på 1,5-2 måneder, og det tempo er ok.. 

For på den anden måde, falder jeg tilbage.. It tales one to know one to see one - og jeg er sådan en.. Heldigvis er jeg super opsat på det, men jeg kan mærke, at jeg er inde i en periode, hvor jeg virkelig skal passe på ikke at falde tilbage.. Det er så satans nemt for mig nemlig.. 

Jeg holder humøret højt og håber meget på at kunne komme i behandling til efteråret. Det er mit mål

Anmeld

27. maj 2014

HopinWishin

Jeg synes også bare det er den evige venten når man er i behandling =(

Men sikke flot at du har tabt dig så meget indtil nu =)

Og tillykke med brylluppet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.