Det er lidt langtrukkent??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
7 svar
2 synes godt om
24. maj 2014

StineHH

Hej folkens,

er der nogen som har prøvet at teste positivt på en æggeløsningstest i 7 dage?? Jeg startede i lørdags og siden da har den været lige meget positiv hver eneste dag.. Det forstår jeg slet ikke.. I følge min cykluskalender, som jeg har på app, burde jeg først få æggeløsning på mandag, så er 10 dage foran. Jeg er mega forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Rockertand

StineHH skriver:

Hej folkens,

er der nogen som har prøvet at teste positivt på en æggeløsningstest i 7 dage?? Jeg startede i lørdags og siden da har den været lige meget positiv hver eneste dag.. Det forstår jeg slet ikke.. I følge min cykluskalender, som jeg har på app, burde jeg først få æggeløsning på mandag, så er 10 dage foran. Jeg er mega forvirret

Vi vil meget gerne se billeder...

Anmeld

25. maj 2014

StineHH

Sådan her ser de ud. Har lige testet igen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2014

StineHH

Kan tilføje at jeg havde ømme bryster og smerter i underlivet tirs-torsdag, så troede det var der. Men det virker som om testen er en smule tydligere idag end de andre dage.. Jeg forstår det ikke. De andre gange har den kun været til at se nogle dage..

Anmeld

25. maj 2014

stjernehimmel

Har du prøvet at tag en g-test?

Anmeld

25. maj 2014

StineHH

Ja, det gjorde jeg i går men den er negativ.. Troede også lige det kunne være det..

Anmeld

25. maj 2014

Rockertand

StineHH skriver:

Hej folkens,

Selvom det ikke er din erfaring, så kan cyklus/ægløsning være utilregnelig efter sa, så måske er du et andet sted i cyklus, end du tror.
Dernæst har du tidligere først testet positiv omkring 5+0, så det er da bestemt en mulighed, at du er gravid igen, men blot ikke kan teste positivt endnu.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan din g-test ser ud, når den har ligget over tid?

Anmeld

25. maj 2014

StineHH

Helt enig med at min cyklus er helt ændret sikkert. Men jeg har bare ikke oplevet nogensinde at kunne se begge streger på æ-test så lang tid.

Kunne evt prøve at teste med g-test igen imorgen og se hvordan det ser ud. Plejer at være dem fra Netto som jeg kan se det på og dem jeg brugte igår var fra apoteket. Dem har jeg ikke så gode erfaringer med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.