Hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
6 svar
1 synes godt om
24. maj 2014

dollygirl

Hva synes i om denne tattoo?

Mangler der ik noget ?

Synes den er lidt Tom ellers er de der mønstre grimme . Kan man ændre det til noget andet flotter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2014

dollygirl

...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. maj 2014

Frk. Diness

dollygirl skriver:

Hva synes i om denne tattoo?

Mangler der ik noget ?

Synes den er lidt Tom ellers er de der mønstre grimme . Kan man ændre det til noget andet flotter

Måske nogen stjerner eller et hjerte?

Anmeld

24. maj 2014

maak

dollygirl skriver:

...

Er vild med skriften  men synes ikke at mønsteret matcher det så godt. Efter min mening mangler der et lidt mere feminint touch, den kunne evt. være fin med lidt blomster omkring? (kræver selvfølgelig at man er til det )

Anmeld

24. maj 2014

dollygirl

maak skriver:

Er vild med skriften  men synes ikke at mønsteret matcher det så godt. Efter min mening mangler der et lidt mere feminint touch, den kunne evt. være fin med lidt blomster omkring? (kræver selvfølgelig at man er til det )

Ja tror også jeg skal ha blomster eller et flot hjerte der hænger sammen ..

Anmeld

24. maj 2014

dollygirl

maak skriver:

Tror du det bliver flot hvis der kommer et hjerte som hænger sammen med det mørke mønstre?

Anmeld

24. maj 2014

maak

dollygirl skriver:

Tror du det bliver flot hvis der kommer et hjerte som hænger sammen med det mørke mønstre?

Ja det tror jeg kunne være rigtig fint Det vil også gøre den lidt mere feminin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.