Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dollygirl skriver: Hva synes i om denne tattoo? Mangler der ik noget ? Synes den er lidt Tom ellers er de der mønstre grimme . Kan man ændre det til noget andet flotter
Hva synes i om denne tattoo? Mangler der ik noget ? Synes den er lidt Tom ellers er de der mønstre grimme . Kan man ændre det til noget andet flotter
dollygirl skriver: ...
...
Er vild med skriften men synes ikke at mønsteret matcher det så godt. Efter min mening mangler der et lidt mere feminint touch, den kunne evt. være fin med lidt blomster omkring? (kræver selvfølgelig at man er til det )
maak skriver: Er vild med skriften men synes ikke at mønsteret matcher det så godt. Efter min mening mangler der et lidt mere feminint touch, den kunne evt. være fin med lidt blomster omkring? (kræver selvfølgelig at man er til det )
dollygirl skriver: Tror du det bliver flot hvis der kommer et hjerte som hænger sammen med det mørke mønstre?
Tror du det bliver flot hvis der kommer et hjerte som hænger sammen med det mørke mønstre?
Ja det tror jeg kunne være rigtig fint Det vil også gøre den lidt mere feminin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128