Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sir jer det er smertefuldt...
Hvornår begynder penicillinen at virke? Begyndte på pillerne inden middag, og mit øre trykker stadig, svimmel og smerter...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Twinkle little star skriver: Jeg sir jer det er smertefuldt... Hvornår begynder penicillinen at virke? Begyndte på pillerne inden middag, og mit øre trykker stadig, svimmel og smerter...
Ca 1 døgn efter er der en lille forskel 2 døgn efter skulle der gerne være en væsentlig forskel... har selv prøvet det en del gange desværre
God bedring
Læg hoved så højt som muligt eller sid op og sov
Kay skriver: Ca 1 døgn efter er der en lille forskel 2 døgn efter skulle der gerne være en væsentlig forskel... har selv prøvet det en del gange desværre God bedring Læg hoved så højt som muligt eller sid op og sov
Tak så håber jeg at det er i bedring imorgen...
Det er voldsom som man reagere... Lysfølsom.. Bare at min søn har spillet med lav lyd på ipaden, har været voldsom i mit hoved...
Puha
LinLin skriver: Jeg har haft mellemørebetændelse een eneste gang i mit liv; da jeg var 20 år. Det var forfærdeligt! Men det er vel lige så slemt for børn...?Jeg mener penicillinen begyndte at virke efter et døgns tid
Jeg har haft mellemørebetændelse een eneste gang i mit liv; da jeg var 20 år. Det var forfærdeligt! Men det er vel lige så slemt for børn...?Jeg mener penicillinen begyndte at virke efter et døgns tid
Det er SÅ forfærdeligt!
Smerterne, sensitiv overfor lyde... Vil helst bare sove...
Nu forstår jeg dælme godt hvorfor babyer og små børn græder så voldsomt... AV!
Twinkle little star skriver: Tak så håber jeg at det er i bedring imorgen... Det er voldsom som man reagere... Lysfølsom.. Bare at min søn har spillet med lav lyd på ipaden, har været voldsom i mit hoved... Puha
Ja og pludselig forstår man meget bedre hvor skidt de små har det... føler med dig
Kay skriver: Ja og pludselig forstår man meget bedre hvor skidt de små har det... føler med dig
Helt vildt.. Jeg napper min søns lille sækkestol med ind i seng og sover op af den... Så gør det knap så ondt og jeg får søvn...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128