Mellemøre betændelse som voksen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
7 svar
2 synes godt om
24. maj 2014

Tip!

Jeg sir jer det er smertefuldt... 

Hvornår begynder penicillinen at virke? Begyndte på pillerne inden middag, og mit øre trykker stadig, svimmel og smerter...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2014

Kay

Twinkle little star skriver:

Jeg sir jer det er smertefuldt... 

Hvornår begynder penicillinen at virke? Begyndte på pillerne inden middag, og mit øre trykker stadig, svimmel og smerter...  

Ca 1 døgn efter er der en lille forskel 2 døgn efter skulle der gerne være en væsentlig forskel... har selv prøvet det en del gange desværre

God bedring

Læg hoved så højt som muligt eller sid op og sov

Anmeld

24. maj 2014

Tip!

Kay skriver:

Ca 1 døgn efter er der en lille forskel 2 døgn efter skulle der gerne være en væsentlig forskel... har selv prøvet det en del gange desværre

God bedring

Læg hoved så højt som muligt eller sid op og sov

Tak så håber jeg at det er i bedring imorgen...   

Det er voldsom som man reagere... Lysfølsom.. Bare at min søn har spillet med lav lyd på ipaden, har været voldsom i mit hoved... 

Puha 

Anmeld

24. maj 2014

LinLin

Jeg har haft mellemørebetændelse een eneste gang i mit liv; da jeg var 20 år. Det var forfærdeligt!

Men det er vel lige så slemt for børn...?

Jeg mener penicillinen begyndte at virke efter et døgns tid

Anmeld

24. maj 2014

Tip!

LinLin skriver:

Jeg har haft mellemørebetændelse een eneste gang i mit liv; da jeg var 20 år. Det var forfærdeligt!

Men det er vel lige så slemt for børn...?

Jeg mener penicillinen begyndte at virke efter et døgns tid

Det er SÅ forfærdeligt! 

Smerterne, sensitiv overfor lyde... Vil helst bare sove... 

Nu forstår jeg dælme godt hvorfor babyer og små børn græder så voldsomt... AV! 

Anmeld

24. maj 2014

Kay

Twinkle little star skriver:

Tak så håber jeg at det er i bedring imorgen...   

Det er voldsom som man reagere... Lysfølsom.. Bare at min søn har spillet med lav lyd på ipaden, har været voldsom i mit hoved... 

Puha 

Ja og pludselig forstår man meget bedre hvor skidt de små har det... føler med dig

Anmeld

24. maj 2014

Tip!

Kay skriver:

Ja og pludselig forstår man meget bedre hvor skidt de små har det... føler med dig

Helt vildt.. Jeg napper min søns lille sækkestol med ind i seng og sover op af den... Så gør det knap så ondt og jeg får søvn... 

Anmeld

25. maj 2014

Maja_4000

Årh.. Jeg havde det for to år siden.. Det gjorde såååå ondt! Havde ikke haft det siden jeg var barn ..

Synes penicillinen virkede efter et døgns tid.. Tag noget smertestillende, og prøv at undgå høje lyde og sov med hovedet hævet

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.