Er der 2 streger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2014

StineHH

Frk. Diness skriver:

Ja som overskriften siger

Jeg kan godt se stregerne tillykke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Frk. Diness skriver:

Tak, men er ikke selv sikker, prøver tage en tur til læge og få taget en test.

Jeg synes  "siger" tydelig gravid, men du kan jo vente en uge og tage en ny test. Den vil ikke nemlig være tydeligere hos læge 

Nå men jeg tør godt skrive: Tillykke

Anmeld

25. maj 2014

Sandratoft

Frk. Diness skriver:

Tak, men er ikke selv sikker, prøver tage en tur til læge og få taget en test.

Hvorfor vil du tage til lægen og få en test der? Det er jo præcis den samme test de bruger derhenne?? 

Anmeld

25. maj 2014

Frk. Diness

Sandratoft skriver:

Hvorfor vil du tage til lægen og få en test der? Det er jo præcis den samme test de bruger derhenne?? 

Fordi da jeg ventede min søn sagde den kun en streg og tænkte ikke mere over det men da maven så begyndte at vokse tog jeg til lægen og jeg var gravid men testen på de der sagde stadig negativ!

Så håber så meget på jeg er gravid :-)

Anmeld

25. maj 2014

Sandratoft

Frk. Diness skriver:

Fordi da jeg ventede min søn sagde den kun en streg og tænkte ikke mere over det men da maven så begyndte at vokse tog jeg til lægen og jeg var gravid men testen på de der sagde stadig negativ!

Så håber så meget på jeg er gravid :-)

Men din test er jo positiv? Det er ikke for at lyde ond eller noget, men forstår ikke at du vil spilde din læges tid med det  

Anmeld

25. maj 2014

stjernehimmel

Frk. Diness skriver:

Ja som overskriften siger

Hvis du skiller testen ad, man kan lige som skulle den ad hvor den er samlet vil du meget nemmere kunne se stregerne.... 

Men synes det ser ud som om der er to dog er jeg faktisk lidt i tvivl om der er farve i? 

Anmeld

25. maj 2014

Frk. Diness

Sandratoft skriver:

Men din test er jo positiv? Det er ikke for at lyde ond eller noget, men forstår ikke at du vil spilde din læges tid med det  

Ville du bare prøve og teste igen om en uges tid?

Eller?

Jeg har bare fået beskeder i privat herinde med om hvorfor ligge sådan en op som man tydelig kan se er negativ!

Anmeld

25. maj 2014

Sandratoft

Frk. Diness skriver:

Ville du bare prøve og teste igen om en uges tid?

Eller?

Jeg har bare fået beskeder i privat herinde med om hvorfor ligge sådan en op som man tydelig kan se er negativ!

Her kan du se min test og jeg er 35+0 i dag. Dem der har skrevet til dig ved tydeligvis ikke hvad de snakker om har du testet her til morgen?

Anmeld

25. maj 2014

Sandratoft

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2014

Frk. Diness

Sandratoft skriver:

Her kan du se min test og jeg er 35+0 i dag. Dem der har skrevet til dig ved tydeligvis ikke hvad de snakker om har du testet her til morgen?

Nej jeg har ikke testet her til morgen, det 2 dage siden, tester i morgen tidligt igen /-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.