skuffe greb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.843 visninger
12 svar
4 synes godt om
24. maj 2014

Kay

ja min verden er pt fyldt af gør det selv projekter...

faldt lige over en kommode, der passer lige pricis i de mål den skulle til der hvor lillesøsters tøj skal være... en ældre sag der lige skal males... og så overvejer jeg om jeg skal købe nye "knopper"/greb til den eller lave dem der sidder på om... 

skuffernes farver bliver skiftevis pink og lilla... da det er de farver det snarligt nylavede tøseværelse skal være i... har  nogle gode ideer gerne billeder eller links til knopper?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ved at de har rigtig mange forskellige i både:

jem & Fix

og

Silvan

begge steder har jeg set flere jeg drømte om at sætte hos os hvis vi skulle lave sådanne projekter en dag

Anmeld

24. maj 2014

Kay

Wampires skriver:

ved at de har rigtig mange forskellige i både:

jem & Fix

og

Silvan

begge steder har jeg set flere jeg drømte om at sætte hos os hvis vi skulle lave sådanne projekter en dag

tak det vil jeg kigge på... 

Anmeld

24. maj 2014

Savannah

Uuh, google "knopper og greb" der findes så mange fine!!

fx.  http://www.silleogsylvester.dk/group.asp?group=203&gclid=CP6zj7yoxb4CFSENcwodUXkAoQ

Anmeld

25. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Søstrene grene og tiger har også nogle ret søde til ingen penge 

Anmeld

25. maj 2014

Swann

Der er virkelig mange fede inde på etsy

Anmeld

25. maj 2014

MHB

På min søns værelse kører vi et dyre/jungle tema så hans puslereol har dyr som knopper! Jeg købte nogle sleich dyr og har skåret dem over på midten og brugt dem som greb 

Anmeld

25. maj 2014

Kay

MHB skriver:

På min søns værelse kører vi et dyre/jungle tema så hans puslereol har dyr som knopper! Jeg købte nogle sleich dyr og har skåret dem over på midten og brugt dem som greb 

har godt set andre gøre det... men vi er ikke i dyre tema... og kan ik komme på hvad vi så skal bruge som knopper... det gør nemlig ikke noget det ik er ment som knopper bare det kan bruges til det  

Anmeld

25. maj 2014

Kay

Swann skriver:

Der er virkelig mange fede inde på etsy

det vil jeg kigge nermere på i eftermiddag  

Anmeld

25. maj 2014

Kay

Savannah skriver:

Uuh, google "knopper og greb" der findes så mange fine!!

fx.  http://www.silleogsylvester.dk/group.asp?group=203&gclid=CP6zj7yoxb4CFSENcwodUXkAoQ

har googlet kommode greb og skuffe greb  men ikke lige knopper og greb... og syntes ik lige der er noget der fanger sådan 100%  

måske de diamant agtige... nu skal vi på loppemarked om lidt så kan være vi finder noget... ellers går vi også forbi en søstrene grene der har åbent i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.