Ømme brystvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. maj 2014

Anonym trådstarter

For tre dage siden opdagede jeg at mine brystervorter er stive og gør herre nas. Kan knap have en bh på. Ud fra hvad jeg kan regne ud hvis jeg husker rigtig så bør min menstruation komme om en uges tid. Men er lidt i tvivl om hvornår den sidst var der.

jeg kan huske jeg før har haft det sådan men om det var i forbindelse med menstruation eller graviditet husker jeg desværre ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2014

Mother-love

Det kan godt være pga graviditet men det kan også være pga æl. Jeg får altid ekstremt ømme dutter når jeg lige har haft æl

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Det kan godt være pga graviditet men det kan også være pga æl. Jeg får altid ekstremt ømme dutter når jeg lige har haft æl

Men det er enten 21 eller 28 dage siden første menstruations dag. Så er lidt i tvivl om det skyldes æl. Men er sikkert bare derfor. Men nøj det gør da ondt. Det er helt vildt

Anmeld

24. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

Men det er enten 21 eller 28 dage siden første menstruations dag. Så er lidt i tvivl om det skyldes æl. Men er sikkert bare derfor. Men nøj det gør da ondt. Det er helt vildt

Det er nok tegn på at din menstruation er på vej. Jeg får ømme bryster cirka en uge før mens.

Anmeld

24. maj 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er nok tegn på at din menstruation er på vej. Jeg får ømme bryster cirka en uge før mens.

Ja det kan godt ske. Men bryster er ikke ømme, men det er mine brystvorter godt nok. Men har også været på ppiller indtil for nylig så har ikke været vant til at jeg mærkede min menstruation snart kom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.