Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har dog ikke sluppet bleen endnu - men vi arbejder med det.. og så er det ikke en dreng men en pige vi har Og når hun ikke har ble på så piller hun også flittigt.. uden på bukserne..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vores datter lå i sofaen i dag, træt og uden ble på - med traktor Tom kørende
Hun pillede lidt og lod det så være, min mand syntes det var lidt underligt, men jeg lader hende gøre det, tror begge køn i alle aldre gør det
MyLove E skriver: Godaften. Vi er sluppet af med bleen her hjemme hvilket er meget rart Men nu er tissemanden jo fri. Så han går og piller ved den HELE tiden !!Skal man siger noget eller bare lade som ingenting? Hvad gør i andre med drenge ?
Godaften. Vi er sluppet af med bleen her hjemme hvilket er meget rart Men nu er tissemanden jo fri. Så han går og piller ved den HELE tiden !!Skal man siger noget eller bare lade som ingenting? Hvad gør i andre med drenge ?
når de lige får bleen af, så ville jeg ikke sige noget, bare IKKE ved bordet når de bliver lidt ældre, så ville jeg sige at det gør man på værelset og badeværelset, når man er alene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128