hvad koster en peugot 107 i forsikring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. maj 2014

cecilie1984

Vi leger lidt med tanken om at købe mindre bil for at få luft i budgettet og vi overvejer en peugot 108 som er efterfølgeren til 107, men den er ikke kommet på gaden endnu så har lidt svært ved at finde tal omkring den.

Men hvad giver i for jeres 107 i forsikring??

vi er elite bilester og bilen bliver ny

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2014

PernilleogLouis

cecilie1984 skriver:

Vi leger lidt med tanken om at købe mindre bil for at få luft i budgettet og vi overvejer en peugot 108 som er efterfølgeren til 107, men den er ikke kommet på gaden endnu så har lidt svært ved at finde tal omkring den.

Jeg har en C1 som jo er samme bil - giver 4500 om året med kasko og vejhjælp

Anmeld

24. maj 2014

Matuk

Det er jo meget forskelligt fra forsikringsselskab til forsikringsselskab og hvor stor selvrisiko, man vælger. 

Da jeg havde en Seat Ibiza gav jeg kr. 3.500 med kasko, men uden vejhjælp. Min selvrisiko var omkring kr. 3000. 

Anmeld

24. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Alt efter forsikringsselskab så udregner de det forskelligt...

IF (som vi har til vores Ford Fiesta) regner det udfra hvor længe du har haft kørekort...

Topdanmark regnede det udfra bilens motorstørrelse og så hvor mange andre der lavede ulykker i samme aldersgruppe (25-35)...

det var de eneste to vi hørte hos dengang da prisen alene fra Topdanmark var nok til at vi valgt IF...

Topdanmark skulle have 14.000 kr om året, mens IF skulle have 8.000 kr. om året så det var til at føle på...

bedste råd er derfor SKRIV mail rundt og bed om tilbud... skriv for ellers render de bare fra det efterfølgende, men har I det på skrift vil de oftere sørge for at svaret er korrekt for at undgå at love noget de ikke kan holde...

overvej at samle forsikringerne hos et selskab da det ofte kan give pæne rabatter i den samlede prise...

Anmeld

25. maj 2014

FrkGranger

Vi giver 2600 årligt med kasko og vejhjælp hos lægestandens brandforsikring..

En anden ting mange selskaber tager i betragtning når man vælger kasko er hvor man bor, men vil også sige indhent tilbud på skrift

Anmeld

25. maj 2014

chael

cecilie1984 skriver:

Jeg giver små 5000 om året...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.