har det a h til pt, sagen er den jeg har en dreng med 5 med en anden end min kæreste indtil videre har vores samarbejde gået fint, nu har jeg meddelt ham at vi flytte en 25 30 km væk, bor i samme by med ham nu, han er så gået helt amok over det, kontaktet børnehaven, fået dem til og kontakte mig osv, igår hentede han ham så da de sku på fisketur, igår eftermiddags ringer kommunen så til mig, at min søn og hans far har kontaktet ham at en på min svigerfars gård sku ha haft slået ham over foden hvilket jeg ved ikke er sandt, da de slet ikke har været alene og ham der sku ha gjordt det ikke ku drømme om det, da jeg ventede min yngste søn lavede hans far og bedsteforældre en indberetning om mig og min kæreste hvor min kæreste blev beskyldt for og slå min ældste søn hvilket også var løgn og det blev kun til en samtale med kommunen så ville de ikke gøre mere ved det da det jo ikke var sandt, nu står jeg her igen og skal til møde på kommunen Mandag og ser først min søn der efter, er så frusteret og bange for og miste min søn på denne her, ved han lyver og ingen har slået min søn, havde bare lige brug for lidt luft da jeg ikke aner hvad jeg skal stille op!:/
Anmeld