Desperat brug for akut hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
7 svar
3 synes godt om
24. maj 2014

Kløver

Nu er gode råd dyre måtte løbe, efter Min datter, i går, hun satte i spurt hen Af vejen Og direkte ud på den "store"vej, havde der været kommet en bil var hun blevet ramt heldigvis skete der ikke noget, men ligger i dag i smertehelvede Gør så ondt i min hofte/bækken og stråler ned i benet og giver sådan en smerte og sovende fornemmelse Brug for gode råd for kan ikke tage smertestillende og skal til 2x 50 års i dag og har glædet mig sådan. Har i forvejen dårlig hofte og nu bækkenløsning så er ikke godt (er gravid 32+6) Gode råd modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2014

IT-nørd

Maja84 skriver:

Nu er gode råd dyre måtte løbe, efter Min datter, i går, hun satte i spurt hen Af vejen Og direkte ud på den "store"vej, havde der været kommet en bil var hun blevet ramt heldigvis skete der ikke noget, men ligger i dag i smertehelvede Gør så ondt i min hofte/bækken og stråler ned i benet og giver sådan en smerte og sovende fornemmelse Brug for gode råd for kan ikke tage smertestillende og skal til 2x 50 års i dag og har glædet mig sådan. Har i forvejen dårlig hofte og nu bækkenløsning så er ikke godt (er gravid 32+6) Gode råd modtages med kyshånd

Hvorfor kan du ikke tage smertestillende? Du må gerne tage 1 g Paracetamol (Pamol eller Pinex) når du er gravid, medmindre der er rn anden grund

Anmeld

24. maj 2014

Kløver

IT-nørd skriver:

Hvorfor kan du ikke tage smertestillende? Du må gerne tage 1 g Paracetamol (Pamol eller Pinex) når du er gravid, medmindre der er rn anden grund

Tager det yderst sjældent da det ikke virker, og ikke kan tage bare en brøkdel, så er rådet af smerteklinik til at undvære da jeg ofte får flere bivirkninger end positiv effekt af medicin  

Anmeld

24. maj 2014

fo82

Hold dig i ro :-) men sørg for en smule cirkulation ind i mellem.

evt køl/varm området for lindring...

og så sender du manden ned efter en gåsele og en flexline :-P

Anmeld

26. maj 2014

Kløver

fo82 skriver:

Hold dig i ro :-) men sørg for en smule cirkulation ind i mellem.

evt køl/varm området for lindring...

og så sender du manden ned efter en gåsele og en flexline :-P

Tak vi har faktisk e. Sele, men plejer ikke at være nødvendigt når vi bare lige skal ind, fra naboen. Vi bor på en lille bitte lukket vej, og selv den store vej er forholdsvis rolig men få biler indimellem, men grim oplevelse alligevel. Gik ok men er ret smadret så må stå på hvile og ro, til det går bedre 

Anmeld

26. maj 2014

Christine

IT-nørd skriver:

Man fraråder det også til gravide, da der er sammenhæng ml paracetamol og ADHD. 

Så forstår godt at ts holder sig fra det!

Til ts: tænker mest noget med ryggen når jeg hører stråling i benet? Men jeg ved desværre intet om det. Kan du ringe til læge?

Ellers vil jeg selvfølgelig anbefale hvile så længe du kan og se om du kan holde ryggen i neutral stilling måske. Jeg håber andre har et bud 

Anmeld

26. maj 2014

Carina:-)

Til lægen.-Eller fodegangen

De har mulighed for at give dig noget smertestillende fostret ogsåkan tåle. 

Anmeld

26. maj 2014

Kløver

Vagtlægen ordrede ro, og tog min egen stol med og hjalp 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.