Hjælp mig med ny tattoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.894 visninger
11 svar
2 synes godt om
23. maj 2014

dollygirl

Piger hjælp

Har fået tatoveret mine børns navne på skulderbladet

Der skal smøres salve på hele tiden men hvad gør jeg om aften når jeg sjak sove?

Hvad gør jeg når jeg skal ha tøj på om dagen? Salven klistre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Liiiine

du behøver ikke smøre den om natten. Du sover ganske enkelt bare. Hvis du kan sove på den side og skulder som ikke er tatoveret er det self bedst. Men man skal ikke være så meget oppe at køre over at den HELE tiden skal smøres osv. det vigtigste er ikke at få kradset i den. Ergo, ingen bh stropper - du må køre uden stropper - eller slet ingen bh ellers så bare noget tøj på som ikke er langhåret eller kan fælde og sætte sig i din tatovering. 

Jeg har også en på skulderbladet, og jeg smurte efter behov og forsøgte ikke at tage stramme stropper på. men ellers ingen restriktioner og den er helet rigtig fint op

Anmeld

23. maj 2014

dollygirl

Liiiine skriver:

du behøver ikke smøre den om natten. Du sover ganske enkelt bare. Hvis du kan sove på den side og skulder som ikke er tatoveret er det self bedst. Men man skal ikke være så meget oppe at køre over at den HELE tiden skal smøres osv. det vigtigste er ikke at få kradset i den. Ergo, ingen bh stropper - du må køre uden stropper - eller slet ingen bh ellers så bare noget tøj på som ikke er langhåret eller kan fælde og sætte sig i din tatovering. 

Jeg har også en på skulderbladet, og jeg smurte efter behov og forsøgte ikke at tage stramme stropper på. men ellers ingen restriktioner og den er helet rigtig fint op

Okay tak

Så hvis jeg skal hjem til nogen , og jeg skal ha en trøje på, skal jeg smør det og sætte film på? Eller skal jeg slet ik smør det når keg tager tøj på?

Anmeld

24. maj 2014

Liiiine

du skal smøre det, men du skal bare smøre et tyndt lag på - som hvis du skulle tage fugtighedscreme på kroppen.
Og ingen film på!!! Det har allerbedst af at få luft og fugt ved hjælp af cremen. Du skal ikke være så bekymret for din tatovering - nok mere at den overskydende farve ikke smitter af på yndlingstrøjen .. 

Anmeld

24. maj 2014

dollygirl

Liiiine skriver:

du skal smøre det, men du skal bare smøre et tyndt lag på - som hvis du skulle tage fugtighedscreme på kroppen.
Og ingen film på!!! Det har allerbedst af at få luft og fugt ved hjælp af cremen. Du skal ikke være så bekymret for din tatovering - nok mere at den overskydende farve ikke smitter af på yndlingstrøjen .. 

Okay men det klistret i trøjen :s

Anmeld

24. maj 2014

Liiiine

det er ikke så nemt at undgå :/ 

Kan du evt tage en tube-top på nu hvor vejret er godt? (skal self kun snakke for mig selv, bor i kbh hehe.) 

Men altså, det gør ikke noget for selve tatoveringen at det klistrer. ellers må du smøre tyndt - lade det tørre lidt og så tage trøje på hvis det er fordi det irriterer dig. Heldigvis bliver det hurtigt bedre når den får skorpe på.

Det er lidt noget griseri generelt med de der tatoveringer alle de bøvlede stedet - bare vent til sårskorpen begynder at falde af og du vågner i sådan et lækkert sort drys af farve og skorper på lagenet 

Anmeld

24. maj 2014

Bertris

det er vigtigt at den får luft, så undgå at have tøj på der dækker den  

Anmeld

24. maj 2014

Kasand

Husk at den ikke må få sol, klorvand og saltvand før den er helet ordenligt

Anmeld

24. maj 2014

dollygirl

Liiiine skriver:

det er ikke så nemt at undgå :/ 

Kan du evt tage en tube-top på nu hvor vejret er godt? (skal self kun snakke for mig selv, bor i kbh hehe.) 

Men altså, det gør ikke noget for selve tatoveringen at det klistrer. ellers må du smøre tyndt - lade det tørre lidt og så tage trøje på hvis det er fordi det irriterer dig. Heldigvis bliver det hurtigt bedre når den får skorpe på.

Det er lidt noget griseri generelt med de der tatoveringer alle de bøvlede stedet - bare vent til sårskorpen begynder at falde af og du vågner i sådan et lækkert sort drys af farve og skorper på lagenet 

Okay tak

Men hvor lang tid skal man smør det på?

Anmeld

24. maj 2014

Liiiine

indtil skorperne er faldet af og den er fin og flot inden under.  Hvis du lige har fået den så vil den typisk være blød i det og i ét med huden hvis det giver nogen mening, næste faste vil den få skorpe på som et sår (det kan godt klø) og så begynder de så småt at drysse af og så har du den endelige tatovering. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.