Må hellere lige opdatere :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
10 svar
14 synes godt om
23. maj 2014

grinny

Ja mens kom jo en uge over tid, blodprøven viste en lille HCG stigning, så blev enig med min læge om at vi så nok skulle regne med at det var en bio  Trist, men alligevel rart at vide at der sker et eller andet derinde 

Vi blev henvist til Holbæk, og jeg havde regnet med at vi intet skulle før omkring august pga. sommerferien, men sørme så om de ikke samarbejder med Næstved Sygehus, så skal allerede til forundersøgelse d 16/6  

Hvad der står i brevet går der max. 2 måneder fra forundersøgelserne til selve behandlingen er igang, så håber og krydser for at vi kan komme rigtig igang til august  

Jeg føler tiden løber afsted nu så det er jo bare dejligt. Mandag om en uge starter jeg på arbejde, så er sikker på at jeg inden jeg ved det står med en positiv test og skal være mor igen 

Mit største ønske er at jeg kan besøge Isaac på hans fødselsdag og fortælle han skal være storebror 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

FF

Alt held og lykke 

Anmeld

23. maj 2014

claudija

held og lykke .

Anmeld

23. maj 2014

grinny

FF skriver:

Alt held og lykke 

Tusind tak 

Anmeld

23. maj 2014

grinny

claudija skriver:

held og lykke .

Tak tak 

Anmeld

23. maj 2014

BigHope13

grinny skriver:

Ja mens kom jo en uge over tid, blodprøven viste en lille HCG stigning, så blev enig med min læge om at vi så nok skulle regne med at det var en bio  Trist, men alligevel rart at vide at der sker et eller andet derinde 

Vi blev henvist til Holbæk, og jeg havde regnet med at vi intet skulle før omkring august pga. sommerferien, men sørme så om de ikke samarbejder med Næstved Sygehus, så skal allerede til forundersøgelse d 16/6  

Hvad der står i brevet går der max. 2 måneder fra forundersøgelserne til selve behandlingen er igang, så håber og krydser for at vi kan komme rigtig igang til august  

Jeg føler tiden løber afsted nu så det er jo bare dejligt. Mandag om en uge starter jeg på arbejde, så er sikker på at jeg inden jeg ved det står med en positiv test og skal være mor igen 

Mit største ønske er at jeg kan besøge Isaac på hans fødselsdag og fortælle han skal være storebror 

Dejligt med lidt fremgang.,. Håber det lykkedes hurtigt,

Anmeld

24. maj 2014

Frk.S

Held og lykke - håber virkelig du blivet hurtigt gravid igen. 

Anmeld

24. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Uhhhh en dejlig update, har tænkt på dig 

ja det er godt når nogen arbejder sammen, så går det hurtigere nogen gange. 

Man får lidt mere overskud, når man bliver positiv overrasket, og er helt sikker på at jeres søn bliver storebror i 2015 

Anmeld

24. maj 2014

grinny

BigHope13 skriver:

Dejligt med lidt fremgang.,. Håber det lykkedes hurtigt,

Ja dejligt der sker lidt, er det gøre ikke noget at det først bliver efter sommerferien for så skal jeg ikke være højgravid i december, det har jeg nemlig frygtet lidt 

Men det behøver heller ikke at tage flere forsøg - jeg er ikke nem at gøre tilfreds 

Anmeld

24. maj 2014

grinny

Inger skriver:

Uhhhh en dejlig update, har tænkt på dig 

ja det er godt når nogen arbejder sammen, så går det hurtigere nogen gange. 

Man får lidt mere overskud, når man bliver positiv overrasket, og er helt sikker på at jeres søn bliver storebror i 2015 

Jeg havde virkelig regnet med noget mere ventetid, synes altid man høre at der kan gå måneder før man kommer til.

Jeg er rimelig sikker på at han bliver storebror i 2015, kan mærke det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.