Når alle hader en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.181 visninger
10 svar
4 synes godt om
23. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg kan godt forstå at ingen elsker mig eller vil ha noget med mig at gøre. Jeg er et meget dårligt menneske som ingen kan lide.
Prøver at gøre hvad jeg kan for at blive holdt bare lidt af. Men lige lidt hjælper det. Denne verden elsker mig ikke mere. Mit liv gør ondt. Kan ikke trække vejret. Hovedet er fyldt af tanker som vil ud. Men jeg kan ikke lade dem komme ud. Det er for farligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg kan godt forstå at ingen elsker mig eller vil ha noget med mig at gøre. Jeg er et meget dårligt menneske som ingen kan lide.
Prøver at gøre hvad jeg kan for at blive holdt bare lidt af. Men lige lidt hjælper det. Denne verden elsker mig ikke mere. Mit liv gør ondt. Kan ikke trække vejret. Hovedet er fyldt af tanker som vil ud. Men jeg kan ikke lade dem komme ud. Det er for farligt...

Lyder da rigtig træls for dig.

Men jeg forstår ikke hvad du vil med indlægget?

Så du må hvis uddybe hvad din hensigt er?

Anmeld

23. maj 2014

EnGodMor

Anonym skriver:

Min første tanke er, hvorfor tror du at alle hader dig? 

Og hvorfor r du et dårligt menneske?

Anmeld

23. maj 2014

Ida b

Det Lyder godt nok ikke, som om du har det særligt rart Ofte er det jo bare noget man selv føler i situationer, og så er virkeligheden måske en anden. Men du får lige en krammer

Anmeld

23. maj 2014

Happiness

Er du ok?? 

Jeg er sikker på der er mange der kan lide dig, og som ovenikøbet elsker dig. Men det lyder til du er deprimeret, eller er inde i en hård periode i dit liv. 

Nogen gange gør man ting som man fortryder, men det er ikke ensbetydende med at det er utilgiveligt, eller at folk holder mindre af en. Håber du har én som du kan gå til, så du ikke går med de her tanker alene.

Anmeld

23. maj 2014

hekran

Kunne det tænkes, at det er dig, der tror, at der ikke er nogen, der bryder sig om dig? Går alle omkring dig og siger sådan eller er det noget, du selv tror?

Det ville ikke undre mig, hvis det meste foregik i dit eget hoved og at de fleste gik rundt ganske uvidende om, at du vitterligt tror, at de hader dig.

Men sådan en fredag aften kan det være ligemeget. Du trænger til et knus

Anmeld

23. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg tror, du er din egen værste fjende lige nu, og at du tillægger dine omgivelser nogle negative følelser, de ikke har.  Alle kan ikke elske én, og nogle gange rager man uklar med andre, men så er det op på hesten igen og gøre noget ved det. 

Ræk hånden ud til dem, der står dig nær, og betro dem, at du er nede lige nu og har brug for et kram og en snak - men prøv samtidig at undgå at falde i "Jeg ved godt, jeg ikke er noget værd"-fælden. 

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg tror, du er din egen værste fjende lige nu, og at du tillægger dine omgivelser nogle negative følelser, de ikke har.  Alle kan ikke elske én, og nogle gange rager man uklar med andre, men så er det op på hesten igen og gøre noget ved det. 

Ræk hånden ud til dem, der står dig nær, og betro dem, at du er nede lige nu og har brug for et kram og en snak - men prøv samtidig at undgå at falde i "Jeg ved godt, jeg ikke er noget værd"-fælden. 

Jeg er desværre faldet i den... Har svært ved at kommrt op igen.

Anmeld

23. maj 2014

Bare gæst

Anonym skriver:

Jeg kan godt fornemme hvordan du må have det... Jeg har det lidt på samme måde. Ikke det at ingen elsker mig, men jeg bliver konstant valgt fra arrangementer, fester, hygge, og det sårer mig dybt. Jeg føler mig altid som det 3-hjul og bliver tit skubbet i baggrunden. 

Jeg er selv en meget omsorgsfuld person og interesserer mig meget for, hvordan folk omkring mig har det.. jeg er god til at lytte og er gode venner med alle.. Så er det svært når man føler sig uvelkommen. Men jeg tror nu at du har venner og familie som elsker og holder enormt meget af dig. 

Hvis du har brug for det, må du gerne skrive privat.. 

Anmeld

23. maj 2014

FF

Anonym skriver:

Du må ikke sige sådan noget om dig selv, 

"Jeg kan godt forstå at ingen elsker mig eller vil have noget ved mig at gøre" hufff jeg får tårer I øjene af at læse det  

Har du ingen at snakke med om det du føler? Eller måske søge noget hjælp ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.